Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η οδήγηση μιας Vespa GTS αποτελεί πάντα μια συναρπαστική εμπειρία, όχι μόνο επειδή βρίσκεσαι πάνω σε ένα ξεχωριστό σε σχεδίαση scooter αλλά κυρίως γιατί ο τρόπος που κινείται στο δρόμο, ανοίγει νέους ορίζοντες στην αστική σου μετακίνηση. Οι μικροί τροχοί, η anti-dive ανάρτηση και ο υπερδραστήριος κινητήρας, συνθέτουν ένα σούπερ ευέλικτο και ζωηρό scooter που ελίσσεται ταχύτητα και με περίσσεια ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί ψηλά έχοντας πλήρη εποπτεία όσων συμβαίνουν γύρω σου, ενώ το φιλόξενο επίπεδο πάτωμα σου επιτρέπει να τοποθετήσεις τα πόδια σου σε όποια θέση και γωνία επιλέξεις. Η GTS διαθέτει εξαιρετικό ζύγισμα και σε συνδυασμό με τα τεράστιο κόψιμο του τιμονιού εξαφανίζεται αβίαστα μέσα σε συνθήκες πυκνής κίνησης. Δε θα κολλήσει πουθενά,ενώ παράλληλα προσφέρει αίσθημα ασφάλειας χάρη στην καλή λειτουργία αναρτήσεων και φρένων. Ο 300αρης κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά και χαρίζει ζωηρές επιταχύνσεις όταν τις ζητήσετε, σε σημείο μάλιστα που οι πιο «ανήσυχοι» αναβάτες θα ενθουσιαστούν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Η GTS αφήνει πίσω της στα φανάρια ακόμα και δυνατότερα scooter και ανεβάζει γρήγορα και πρόθυμα μέχρι την τελική των 130χλμ./ώρα, ενώ το δυνατό της σημείο είναι οι ενδιάμεσες ρεπρίζ με τις  προσπεράσεις να γίνονται πανεύκολα και ταχύτατα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάζεται 11,2δ για το 0-100 και 4,3δ. για το 40-80. Η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, σήμα κατατεθέν της GTS, είναι πανταχού παρούσα και επιβεβαιώνεται και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, όταν θα βρεθεί στον  αυτοκινητόδρομο. Οι αναρτήσεις και ειδικά η μπροστινή διάταξη με τους υστερούντες βραχίονες λειτουργούν υποδειγματικά, σιδερώνουν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος και αναβαθμίζουν σε κάθε περίπτωση την οδική συμπεριφορά της GTS η οποία ξεχωρίζει έναντι άλλων ανταγωνιστικών προτάσεων στην κατηγορία της. Στο ίδιο μήκος κύματος και το σύστημα πέδησης, ανταποκρίνεται με σαφήνεια σε κάθε εντολή επιβράδυνσης του αναβάτη. Έχει προοδευτική λειτουργία και η ισχύς του καλύπτει με ασφάλεια ακόμα και έντονα φρεναρίσματα, με το ABS να έχει διακριτική αλλά καίρια παρουσία. Χαρακτηριστικά το 100-0 ολοκληρώνεται σε 51 μέτρα.

Σελίδα 1Vespa GTS SuperSport 300 HPE 2023 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά