Όπου και αν επιλέξεις να κινηθείς το Triumph Tiger Sport 800 θα σε συνοδεύσει με αξιώσεις. Στο αστικό περιβάλλον, στα στριφτερά επαρχιακά μονοπάτια αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, βρίσκεται στο στοιχείο του. Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει μία πολύ απαλή και ισορροπημένη λειτουργία, με γραμμικήαπόδοση ισχύος που δεν εμφανίζει κοιλιά μέχρι τα κόκκινα. Η άφθονηροπή του από χαμηλά στις στροφές, διευκολύνει την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ όπως διαπιστώσαμε και στην διαδρομή προς το Προκόπι Ευβοίας, σου επιτρέπει με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο να έχεις σβέλτες εξόδους στις στροφές ακόμα και δικάβαλο. Χάρη στο σχετικά κοντόμεταξόνιο της μοτοσυκλέτας στα 1422χλστ έχει έναν πολύ παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, κάνοντας τον χειρισμό της κοφτερό και τις αλλαγές κατεύθυνσης αβίαστες. Το Tiger 800 κρατά τις γραμμές του μέσα στην στροφή με σιγουριά, ενώ εάν ζεστάνεις επαρκώς τα Michelin Road 5 σου δίνουν την κατάλληλη πρόσφυση ώστε να ανακαλύψεις τα όριά σου και να αρχίσεις να ξύνεις τις μεταλλικές μπίλιες των μαρσπιέ. Εδώ να σημειωθεί πως μας ξένισε η επιλογή αυτών των ελαστικών σε ένα ολοκαίνουριο μοντέλο, την στιγμή που το Michelin Road 6 έχει κυκλοφορήσει σχεδόν έναν χρόνο. Παρά το κοντό μεταξόνιο, είναι αρκετά σταθερό και σε υψηλές ταχύτητες, κάτι που επιβεβαιώσαμε και από την αίσθηση που δίνει στην τελική των 245χλμ/ω στην κορυφή της 6ης όπου επενέβη ο κόφτης. Οι αναρτήσεις είναι εξαιρετικές και παρά το γεγονός ότι έχουν σχετικά σκληρήρύθμιση ευνοώντας την σπορ οδήγηση, αποσβένουν αρκετά καλά τυχόν κακοτεχνίες που θα βρεις στο διάβα σου. Το αμορτισέρ παρουσίαζε βέβαια κάποιες μικρές αναπηδήσεις στο πέρασμα από μεγάλες λακκούβες ή σαμαράκια και ειδικότερα στο δικάβαλο, κάτι που ως επί το πλείστο διορθώθηκε με λίγα λιγότερα κλικ στην ρύθμιση επαναφοράς.
Η αστική οδήγηση γίνεται απολαυστική με το Triumph Tiger Sport 800. Η όρθια θέση οδήγησης σου δίνει πλήρη ορατότητα του πεδίου εμπρός και το αρκετά μεγάλο κόψιμο τιμονιού διευκολύνει πολύ τις μανούβρες και την διήθηση. Το αμφίδρομο Quickshifter λειτουργεί εξαιρετικά χωρίς εκπλήξεις και κουμπώνει πολύ απαλά τις ταχύτητες. Το TractionControl επεμβαίνει πολύ ομαλά όταν ανοίγεις απότομα το γκάζι σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση, επιτρέποντας αρχικά ένα μικρό επίπεδο ολίσθησης. Ο ζωηρός κινητήρας προσφέρει στο μοντέλο εντυπωσιακές επιταχύνσεις που θα κάνουν τον καρπό σου ανήσυχο από φανάρι σε φανάρι, αφού στις μετρήσεις μας τα 100χλμ/ω ήρθαν από στάση σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ για την ρεπρίζ60-120χλμ/ω με 4η χρειάστηκε 4,2 δευτερόλεπτα. Μέχρι να 200ρίσει από στάση το Tiger Sport 800, πέρασαν 14,5 δευτερόλεπτα και η τελική του όπως είπαμε ξεπερνά τα 240. Στον αυτοκινητόδρομο σε όποιες στροφές κι αν επιλέξεις να κινηθείς οι δονήσεις από τον κινητήρα απουσιάζουν, ενώ το CruiseControl που μπορεί να οριστεί μέχρι τα 162χλμ/ω, θα θέλαμε να έχει επιλογή αυξομείωσης της ταχύτητας στο αριστερό χέρι, καθώς ορίζεται με το πάτημα ενός κουμπιού αποκλειστικά στην στιγμιαία ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Η αίσθηση των φρένων έχει βελτιωθεί στην μανέτα χάρη στις ακτινικέςδαγκάνες με το αρχικό δάγκωμα να είναι αρκετά καλό, κατά την διάρκεια της πέδησης όμως (ίσως από την επέμβαση του ABS) παρουσιάστηκαν κάποιες απώλειες με αποτέλεσμα να ολοκληρώνει το 100-0χλμ/ω σε 45 μέτρα, ένα νούμερο που δεν βρίσκεται ανάμεσα στα καλύτερα της κατηγορίας. Ο βαθύς και σφυριχτόςήχος του τρικύλινδρου κινητήρα είναι εθιστικός και αρκετά δυνατός για εργοστασιακός (παρά τον καταλύτη «ντουλάπα»), δεν τον ακούς όμως σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου κάνοντας πιο άνετο το ταξίδι. Εξαιρετικά εύκολη στην χρήση είναι η ρυθμιζόμενηζελατίνα, που ανεβοκατεβαίνει σε δευτερόλεπτα με το χέρι βελτιώνοντας την ανεμοκάλυψη στο ταξίδι.