Η εργονομία του Tiger Sport 800, το καθιστά ιδανικό για καθημερινή οδήγηση και μεγάλα ταξίδια, χωρίς όμως να θυσιάζεται η σποροδήγηση. Προσφέρει αρκετό χώρο για τον αναβάτη με το σώμα να έρχεται σε μία ουδέτερη, πλήρως όρθιαστάση. Το τιμόνι είναι ακριβώς εκεί που περιμένουν τα χέρια και είναι αρκετά μεγάλο ώστε να προσφέρει ένα καλό μοχλό χειρισμού, χωρίς όμως να εμποδίζει στην διήθηση. Το ύψος της σέλας, παρότι δεν είναι χαμηλό στα 835χλστ θα επιτρέψει στους περισσότερους αναβάτες να την «κουμαντάρουν» με ευκολία καθώς είναι αρκετά στενή στο σημείο που συναντιέται με το ρεζερβουάρ. Σε αυτό βέβαια πιο σημαντικό ρόλο παίζει το χαμηλόκέντροβάρους της μοτοσυκλέτας που της προσδίδει μία πολύ ελαφριά αίσθηση όταν την σηκώνεις από το σταντ και τα 214 γεμάτα κιλά της, τα οποία κάθε άλλο είναι από πολλά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το υλικό της μονοκόμματηςσέλας την καθιστά αρκετά, άνετη ενώ το μήκος της δίνει στον αναβάτη την δυνατότητα να κινηθεί εμπρός-πίσω και τοποθετεί τον συνεπιβάτη ψηλότερα βελτιώνοντας και για εκείνον την άνεση. Στην διάθεσή του θα βρει και δύο μεγάλες χειρολαβές ώστε να νιώθει ασφάλεια. Ο πίνακαςοργάνων του Tiger Sport 800 είναι ο ίδιος με εκείνον του 660 και απαρτίζεται από μία ημικυκλικήLCD οθόνη σε συνδυασμό με μία μικρήτετράγωνηTFT από κάτω. Η δε πρώτη απεικονίζει την σχέση στο κιβώτιο, τις στροφές του κινητήρα, την στιγμιαία ταχύτητα και την στάθμη καυσίμου, ενώ η δεύτερη διαθέτει ένα μενού με πληθώρα πληροφοριών από το οποίο επιλέγεις ένα από τα τρία RidingModes (Sport, Road και Rain), μπορείς να απενεργοποιήσεις το TCS και να συνδέσεις το κινητό σου για να χειρίζεσαι κλήσεις και μηνύματα. Θα θέλαμε με το νέο, μεγαλύτερο μοντέλο να έρθει και μία αναβάθμιση στην οθόνη, με μία μεγάλη TFT και ένα πιο εύχρηστο μενού αλλά από ό,τι φαίνεται θα χρειαστεί να περιμένουμε για κάτι τέτοιο.
Η σέλα, παρότι δεν είναι χαμηλή, θα επιτρέψει στους περισσότερους αναβάτες να «κουμαντάρουν» την Tiger Sport 800 με ευκολία, καθώς είναι αρκετά στενή στο σημείο που συναντιέται με το ρεζερβουάρ.