Ανεση - Εργονομία

Το «πιλοτήριο» της Tiger Sport 800 με το φαρδύ τιμόνι, που όμως δεν εμποδίζει στη διήθηση.
4 Φωτογραφίες »

Το «πιλοτήριο» της Tiger Sport 800 με το φαρδύ τιμόνι, που όμως δεν εμποδίζει στη διήθηση.

Η εργονομία του Tiger Sport 800, το καθιστά ιδανικό για καθημερινή οδήγηση και μεγάλα ταξίδια, χωρίς όμως να θυσιάζεται η σπορ οδήγηση. Προσφέρει αρκετό χώρο για τον αναβάτη με το σώμα να έρχεται σε μία ουδέτερη, πλήρως όρθια στάση. Το τιμόνι είναι ακριβώς εκεί που περιμένουν τα χέρια και είναι αρκετά μεγάλο ώστε να προσφέρει ένα καλό μοχλό χειρισμού, χωρίς όμως να εμποδίζει στην διήθηση. Το ύψος της σέλας, παρότι δεν είναι χαμηλό στα 835χλστ θα επιτρέψει στους περισσότερους αναβάτες να την «κουμαντάρουν» με ευκολία καθώς είναι αρκετά στενή στο σημείο που συναντιέται με το ρεζερβουάρ. Σε αυτό βέβαια πιο σημαντικό ρόλο παίζει το χαμηλό κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας που της προσδίδει μία πολύ ελαφριά αίσθηση όταν την σηκώνεις από το σταντ και τα 214 γεμάτα κιλά της, τα οποία κάθε άλλο είναι από πολλά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το υλικό της μονοκόμματης σέλας την καθιστά αρκετά, άνετη ενώ το μήκος της δίνει στον αναβάτη την δυνατότητα να κινηθεί εμπρός-πίσω και τοποθετεί τον συνεπιβάτη ψηλότερα βελτιώνοντας και για εκείνον την άνεση. Στην διάθεσή του θα βρει και δύο μεγάλες χειρολαβές ώστε να νιώθει ασφάλεια. Ο πίνακας οργάνων του Tiger Sport 800 είναι ο ίδιος με εκείνον του 660 και απαρτίζεται από μία ημικυκλική LCD οθόνη σε συνδυασμό με μία μικρή τετράγωνη TFT από κάτω. Η δε πρώτη απεικονίζει την σχέση στο κιβώτιο, τις στροφές του κινητήρα, την στιγμιαία ταχύτητα και την στάθμη καυσίμου, ενώ η δεύτερη διαθέτει ένα μενού με πληθώρα πληροφοριών από το οποίο επιλέγεις ένα από τα τρία Riding Modes (Sport, Road και Rain), μπορείς να απενεργοποιήσεις το TCS και να συνδέσεις το κινητό σου για να χειρίζεσαι κλήσεις και μηνύματα. Θα θέλαμε με το νέο, μεγαλύτερο μοντέλο να έρθει και μία αναβάθμιση στην οθόνη, με μία μεγάλη TFT και ένα πιο εύχρηστο μενού αλλά από ό,τι φαίνεται θα χρειαστεί να περιμένουμε για κάτι τέτοιο.


Η σέλα, παρότι δεν είναι χαμηλή, θα επιτρέψει στους περισσότερους αναβάτες να «κουμαντάρουν» την Tiger Sport 800 με ευκολία, καθώς είναι αρκετά στενή στο σημείο που συναντιέται με το ρεζερβουάρ.

Η σέλα, παρότι δεν είναι χαμηλή, θα επιτρέψει στους περισσότερους αναβάτες να «κουμαντάρουν» την Tiger Sport 800 με ευκολία, καθώς είναι αρκετά στενή στο σημείο που συναντιέται με το ρεζερβουάρ.


 

H μπροστινή όψη με τα διάφανα αεροδυναμικά πτερύγια που οδηγούν τον αέρα μακριά από τα χέρια, για μεγαλύτερη άνεση στις μεγάλες ταχύτητες.

H μπροστινή όψη με τα διάφανα αεροδυναμικά πτερύγια που οδηγούν τον αέρα μακριά από τα χέρια, για μεγαλύτερη άνεση στις μεγάλες ταχύτητες.

Σελίδα 1Triumph Tiger Sport 800 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
KTM
YAMAHA