Κινητήρας

Τρικύλινδρος κινητήρας με 798 κ.εκ., 113 ίππους και 8,5 kgm ροπής.

Τρικύλινδρος κινητήρας με 798 κ.εκ., 113 ίππους και 8,5 kgm ροπής.

Τρικύλινδρος κινητήρας, η σπεσιαλιτέ της Triumph. Το Tiger Sport 800 εξοπλίζεται με έναν 12βάλβιδο κινητήρα 798cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, που έχει αναπτυχθεί με βάση τον τρικύλινδρο του Street Triple 765 και πληροί τις Euro5+ προδιαγραφές. Αποδίδει 113 άλογα στις 10.750σαλ και σαλ και 8,5 kgm ροπής στις 8.500σαλ, αρκετά ψηλά, μεγάλο μέρος αυτής όμως κάνει την εμφάνισή της από πολύ χαμηλά στις στροφές (3-4.000) κάνοντας την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες πιο ευχάριστη. Η μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης στο 13,2:1 κάνει τον κινητήρα πιο αποδοτικό, ενώ έχουμε πλέον 3 σώματα ψεκασμού 44χλστ που συνδράμουν στον άψογο ψεκασμό του μοντέλου και ένα μεγαλύτερο, πιο αποτελεσματικό ψυγείο. Η αίσθηση του γκαζιού είναι εξαιρετική με το Ride by Wire να μεταδίδει στον αναβάτη την αίσθηση ότι έχει τον πλήρη έλεγχο, ενώ η IMU 6 αξόνων φροντίζει ώστε το Traction Control και το ABS να έχουν λειτουργία Cornering προσφέροντας υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας στον αναβάτη. Όπως είπαμε υπάρχουν 3 διαφορετικά Riding Modes που διαφοροποιούν την απόκριση του γκαζιού, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκεται και το αμφίδρομο Quickshifter. Η κατανάλωση καυσίμου κυμάνθηκε στην δοκιμή μας στα 5,8λ/100χλμ, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού έπεσε στα 4,8. Με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 18,6 λίτρων λοιπόν, προσφέρει εξαιρετική αυτονομία κοντά στα 320-380 χιλιόμετρα.


Τρικύλινδρος κινητήρας με 798 κ.εκ., 113 ίππους και 8,5 kgm ροπής.

Τρικύλινδρος κινητήρας με 798 κ.εκ., 113 ίππους και 8,5 kgm ροπής.

 

Σελίδα 1Triumph Tiger Sport 800 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
BEST MOTO