Τρικύλινδρος κινητήρας, η σπεσιαλιτέ της Triumph. Το Tiger Sport 800 εξοπλίζεται με έναν 12βάλβιδο κινητήρα 798cc με δύοεπικεφαλήςεκκεντροφόρους, που έχει αναπτυχθεί με βάση τον τρικύλινδρο του Street Triple 765 και πληροί τις Euro5+ προδιαγραφές. Αποδίδει 113άλογα στις 10.750σαλ και σαλ και 8,5 kgmροπής στις 8.500σαλ, αρκετά ψηλά, μεγάλο μέρος αυτής όμως κάνει την εμφάνισή της από πολύ χαμηλά στις στροφές (3-4.000) κάνοντας την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες πιο ευχάριστη. Η μεγαλύτερη σχέσησυμπίεσης στο 13,2:1 κάνει τον κινητήρα πιο αποδοτικό, ενώ έχουμε πλέον 3σώματαψεκασμού 44χλστ που συνδράμουν στον άψογο ψεκασμό του μοντέλου και ένα μεγαλύτερο, πιο αποτελεσματικό ψυγείο. Η αίσθηση του γκαζιού είναι εξαιρετική με το RidebyWire να μεταδίδει στον αναβάτη την αίσθηση ότι έχει τον πλήρη έλεγχο, ενώ η IMU 6 αξόνων φροντίζει ώστε το TractionControl και το ABS να έχουν λειτουργία Cornering προσφέροντας υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας στον αναβάτη. Όπως είπαμε υπάρχουν 3 διαφορετικά RidingModes που διαφοροποιούν την απόκριση του γκαζιού, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκεται και το αμφίδρομο Quickshifter. Η κατανάλωση καυσίμου κυμάνθηκε στην δοκιμή μας στα 5,8λ/100χλμ, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού έπεσε στα 4,8. Με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 18,6 λίτρων λοιπόν, προσφέρει εξαιρετική αυτονομία κοντά στα 320-380 χιλιόμετρα.
Τρικύλινδρος κινητήρας με 798 κ.εκ., 113 ίππους και 8,5 kgm ροπής.