Τα πιο ελαφριά Sport touring έως 900κ. εκ.

Τα πιο ελαφριά Sport touring έως 900κ. εκ.

Με τα λιγότερα κιλά για να είσαι άνετος και στο αστικό δίκτυο
Με τα χαμηλότερο ύψος σέλας το Honda NC 750
Το πιο γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα πετυχαίνει το Tracer 9
Ταξιδεύουν άνετα αλλά στρίβουν εξίσου καλά

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!

Με τα λιγότερα κιλά για να είσαι άνετος και στο αστικό δίκτυο

Όσο ελκυστικές κι αν είναι οι sport touring μοτοσυκλέτες με τον εξοπλισμό και την άνεση τους, η καθημερινή χρήση ή η οδήγηση στην πόλη φέρνει ένα πολύ πρακτικό ζητούμενο: το βάρος. Ειδικά στην κατηγορία των μεσαίων sport touring έως 900 κυβικά, το χαμηλό συνολικό βάρος κάνει τη διαφορά όχι μόνο στη διαχείριση της μοτοσυκλέτας στην κίνηση ή στο παρκάρισμα, αλλά και στην αίσθηση που αποκομίζει ο αναβάτης στις στροφές ή στις χαμηλές ταχύτητες. Για αυτό το άρθρο, επιλέξαμε τα πιο ελαφριά μοντέλα μεσαίας κατηγορίας έως 900 κυβικά εκατοστά, με τη πρώτη θέση να καταλαμβάνει το Yamaha Tracer 7, το οποίο, πλήρες υγρών, ζυγίζει 203 κιλά. Έπειτα, ακολουθεί το Triumph Tiger Sport 660 με 206 κιλά συνολικό βάρος, το Yamaha Tracer 9 με 213 κιλά και με μόλις 1 παραπανίσιο κιλό, είναι τo Honda NC 750 και το νέο Triumph Tiger Sport 800, στα 214 κιλά αντίστοιχα.
 

Μάρκα Τιμή Κυβικά Αρ. Κυλίνδρων Ισχύς Hp Ύψος σέλας Βάρος (πλήρες υγρών) 0 - 100 Km/h (sec.)
YAMAHA TRACER 7 10290 689 2 73,4 835 203 4
TRIUMPH TIGER SPORT 660 9790 660 3 81 835 206 4,2
YAMAHA TRACER 9 12990 890 3 119 845 213 3,5
HONDA NC 750 X 9000 745 2 58 800 214 5,3
TRIUMPH TIGER SPORT 800 11990 798 3 115 835 214 3,6

Με τα χαμηλότερο ύψος σέλας το Honda NC 750

Εκτός από το βάρος, ένας ακόμη κρίσιμος παράγοντας που επηρεάζει την αίσθηση ασφάλειας και τον έλεγχο – ειδικά για πιο κοντούς αναβάτες – είναι το ύψος σέλας. Το Honda NC 750 ξεχωρίζει, προσφέροντας τη χαμηλότερη σέλα στη κατηγορία, στα 800 χιλιοστά, γεγονός που διευκολύνει τις στάσεις σε φανάρια, τους ελιγμούς σε πάρκινγκ και γενικά κάνει την καθημερινή χρήση λιγότερο αγχωτική, ιδίως αν είσαι και νέος οδηγός. Επιπλέον, το NC 750 διαθέτει χαμηλό κέντρο βάρους, χάρη στον οριζόντια τοποθετημένο κινητήρα. Έπειτα, τα Tracer 7, Tiger Sport 660 και Tiger Sport 800, έχουν ύψος σέλας στα 835 χιλιοστά και πάλι πολύ φιλικά σε ευρύ φάσμα αναβατών. Το μεγαλύτερο ύψος σέλας, ανήκει στο Tracer 9, στα 845 χιλιοστά, ενώ ο κινητήρας του έχει και την μεγαλύτερη χωρητικότητα, στα 890 κυβικά εκατοστά.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πιο γρήγορο 0-100 χλμ. / ώρα πετυχαίνει το Tracer 9

Η μεσαία κατηγορία των Sport Touring μοτοσυκλετών αποτελεί διαχρονική αγαπημένη του αγοραστικού κοινού, χάρη στη πολυχρηστικότητα της: συνδυάζει ιδανικά την άνεση στα ταξίδια με σπορτίφ χαρακτήρα. Ανάμεσα στα μοντέλα της λίστας που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις τους στο 0-100 χλμ/ώρα, την κορυφή καταλαμβάνει το Yamaha Tracer 9, με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 119 ίππων και 93 Nm ροπής, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το ολοκλήρωσε σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τιμή του διαμορφώνεται στα 12.990 ευρώ. Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε το Triumph Tiger Sport 800, επίσης με τρικύλινδρο κινητήρα 798 κ.εκ., απόδοσης 115 ίππων και 84 Nm ροπής. Η επιτάχυνση του στα 100 χλμ. / ώρα ολοκληρώνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα, αποδεικνύοντας πως είναι αξιόμαχο απέναντι στο προαναφερθέν μοντέλο. Η τιμή του είναι στα 11.990 ευρώ. Στην τρίτη θέση, βλέπουμε το Yamaha Tracer 7, με ισχύ 73,4 ίππων – παρά τη μικρότερη χωρητικότητα κυβικών, επιτυγχάνει το 0-100 σε 4δ. και η τιμή του είναι 9.700 ευρώ. Ακολουθεί το Triumph Tiger Sport 660, με 81 ίππους και τιμή 9.790 ευρώ, το οποίο ολοκλήρωσε την ίδια διαδικασία σε 4,2 δευτερόλεπτα. Τέλος, βρίσκεται το Honda NC 750, το πιο προσιτό οικονομικά μοντέλο με τιμή 9.000 ευρώ, που σημείωσε χρόνο 5,3 δευτερολέπτων στο 0-100 χλμ. / ώρα.
 

Ταξιδεύουν άνετα και στρίβουν εξίσου καλά

Οι μοτοσυκλέτες που εξετάζουμε, καταφέρνουν  να συνδυάσουν δύο φαινομενικά αντίθετους κόσμους: την άνεση στα μεγάλα ταξίδια και την ευχάριστη, σπορ οδήγηση στις στροφές. Με εργονομία που ευνοεί τις πολύωρες διαδρομές, προστασία από τον αέρα και σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο, προσφέρουν ξεκούραστη εμπειρία στον αναβάτη – είτε πρόκειται για μια κυριακάτικη βόλτα είτε για πολυήμερο τουρισμό. Ταυτόχρονα, χάρη στη γεωμετρία του πλαισίου, την ποιότητα των αναρτήσεων και την απόκριση του κινητήρα, διατηρούν σπορτίφ χαρακτήρα που επιτρέπει δυναμική οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους, ακόμα και σε συμμετοχή σε trackdays. Οι δυνατότητες τους δεν περιορίζονται στο ταξίδι – μεταμορφώνονται όταν βρεθούν σε τερέν με απαιτήσεις, προσφέροντας σταθερότητα στις κλίσεις, ακρίβεια στην είσοδο στροφών και οδηγική εμπιστοσύνη. Η διττή αυτή προσωπικότητα είναι που κάνει την κατηγορία τόσο ελκυστική: ένας τύπος μοτοσυκλέτας, με πολλαπλούς ρόλους, χωρίς συμβιβασμούς στην απόλαυση. Εσύ ποια θα επέλεγες και γιατί;