Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41χλστ της Showa με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης.
3 Φωτογραφίες »

Ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41χλστ της Showa με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης.

Η πλατφόρμα του Tiger Sport 800 είναι κοινή με αυτή του μικρότερου 660, κοινώς χρησιμοποιούν το ίδιο πλαίσιο. Αυτό είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο που συνδέεται με ένα επίσης ατσάλινο σωληνωτό, αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Το ψαλίδι «μπούμερανγκ» από πρεσαριστό ατσάλι αποκτά μοχλικό για μία πιο προοδευτική απόσβεση και οι αναρτήσεις έχουν αναβαθμιστεί. Εμπρός τοποθετείται ένα ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41χλστ της Showa με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης και πίσω ένα monoshock αμορτισέρ RSU της Showa με ρυθμιζόμενη προφόρτιση με απομακρυσμένο μοχλό και επαναφορά. Οι διαδρομές και των δύο είναι στα 150χλστ. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε εμπρός δύο ακτινικές πλέον, τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin που επενεργούν σε πλευστούς δίσκους 310χλστ και έναν δίσκο 255χλστ πίσω με δαγκάνα επίσης της Nissin, ενώ υπάρχει φυσικά cornering ABS χάρη στην μονάδα IMU. Οι 5άκτινοι αλουμινένιοι τροχοί του, ντύνονται με Michelin Road 5 στις κλασικές διαστάσεις 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω.

 

Σελίδα 1Triumph Tiger Sport 800 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
BEST MOTO