Γνώριμη η εμφάνιση του νέου Triumph Tiger Sport 800, παρά το γεγονός ότι είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα με αυτό το όνομα. Κρατώντας σχεδόν αναλλοίωτο τον σχεδιασμό του Tiger Sport 660, αποκτά αλλαγές που το κάνουν άμεσα ταυτοποιήσιμο με ειδοποιό διαφορά την εξάτμιση. Αντί να μένει κεντρικά τοποθετημένη και κάτω από το ατσάλινο ψαλίδι, έχει ένα κομψό, μίνιμαλτελικό τιτανίου που καταλήγει ψηλά στην δεξιά μεριά του πίσω τροχού. Η ουρά δεν έχει αλλαγές, ενώ προχωρώντας προς τα εμπρός θα βρεις μία πιο μυώδηεικόνα χάρη στο ελαφρώς μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, τους εκτροπείς αέρα εκτέρωθεν της ζελατίνας και κυρίως τα πιο ογκώδη τριγωνικά πλαστικά που αγκαλιάζουν το μεγαλύτερο ψυγείο. Μην ξεγελιέστε όμως από αυτές τις λέξεις καθώς παραμένει μία μοτοσυκλέτα με μαζεμένες διαστάσεις, αφού το Tiger Sport 660 ήταν ήδη ένα πολύ compact σύνολο. Στο μούτρο που μοιάζει με σφήκα, οι προβολείς έχουν το ίδιο σχήμα, ενώ υπάρχει ένα νέο διπλόDRL σε σχήμα ”V” κάτω από την ζελατίνα και μία καρίνα που καλύπτει τους τρεις λαιμούς της εξάτμισης. Ο δυναμισμός είναι διάχυτος σε κάθε στοιχείο του, από τους τροχούς μέχρι και το φτερό του εμπρός τροχού, ενώ ο σχεδιασμός του εμπρός θυμίζει supersport μοτοσυκλέτα, όπως επίσης και η λεπτεπίλεπτη ουρά που δεν εξέχει περισσότερο από την σέλα. Σε όποιο σημείο και αν το κοιτάξεις η ποιότητακατασκευής του Tiger Sport 800 τιμά το «βαρύ» όνομα της Triumph. Η συναρμογή των πλαστικών μερών του είναι εξαιρετική, το φινίρισμα των χρωμάτων άψογο και τα υλικάκατασκευής του κορυφαία. Το κάλυμμα σέλας έχει μία νέα αντιολισθητική επιφάνεια, ενώ η απόκριση των διακοπτών είναι άμεση συντελώντας στην premium αίσθηση που αποπνέει το σύνολο.