Triumph Tiger Sport 800 - Test

Ο βαθύς και σφυριχτός ήχος του τρικύλινδρου κινητήρα είναι εθιστικός και αρκετά δυνατός για εργοστασιακός.

Ο βαθύς και σφυριχτός ήχος του τρικύλινδρου κινητήρα είναι εθιστικός και αρκετά δυνατός για εργοστασιακός.

Οι αναρτήσεις είναι εξαιρετικές και παρά το γεγονός ότι έχουν σχετικά σκληρή ρύθμιση ευνοώντας την σπορ οδήγηση, αποσβένουν αρκετά καλά τυχόν κακοτεχνίες που θα βρεις στο διάβα σου.

Οι αναρτήσεις είναι εξαιρετικές και παρά το γεγονός ότι έχουν σχετικά σκληρή ρύθμιση ευνοώντας την σπορ οδήγηση, αποσβένουν αρκετά καλά τυχόν κακοτεχνίες που θα βρεις στο διάβα σου.

Χάρη στο σχετικά κοντό μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας στα 1422χλστ έχει έναν πολύ παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, κάνοντας τον χειρισμό της κοφτερό και τις αλλαγές κατεύθυνσης αβίαστες.

Χάρη στο σχετικά κοντό μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας στα 1422χλστ έχει έναν πολύ παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, κάνοντας τον χειρισμό της κοφτερό και τις αλλαγές κατεύθυνσης αβίαστες.