|
Το SWM RS 125 R είναι μια μοτοσυκλέτα που θα επιτρέψει στον αρχάριο να κάνει τα πρώτα του βήματα στην εκτός δρόμου οδήγηση και θα βοηθήσει τον πιο έμπειρο να διασκεδάσει στο βουνό και στην πόλη, αφού είναι ιδανικό και για τις καθημερινές διαδρομές προσφέροντας οικονομία και ευκολία. Τα σχεδόν 4.300 ευρώ που κοστίζει μπορεί να μην είναι λίγα για μια μοτοσυκλέτα 125 κυβικών, αλλά είναι τα μισά σε σχέση με ένα καθαρόαιμο enduro ίδιου κυβισμού, ενώ δικαιολογούνται απόλυτα από την συνολική ποιότητα της κατασκευής και τις λύσεις που έχουν επιλεγεί.
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,7 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 58 X 47,2 | |||
Συμπίεση (:1) | 12,9 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 14,7 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | Δ.Α. | |||
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 7,5 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,5 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 103 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 250 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ / ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 260 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/260, 2E, CBS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/220, 1E, CBS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 80/90-21 | |||
Ελαστικό Π | 110/80-18 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2.236 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 820 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.465 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 950 | |||
Βάρος (κιλά) | 117 (στεγνό) | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ο | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ο | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν / Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | ||||
Μετρήσεις | ||||
0 - 50 (δευτερόλεπτα) | 4,1 | |||
0 - 80 (δευτερόλεπτα) | 9,3 | |||
0 - 100 (δευτερόλεπτα) | ||||
40 - 80 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση | ||||
0 - 400 (δευτερόλεπτα) | ||||
80 - 0 (δευτερόλεπτα) | 37 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr