• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

Test: SWM RS 125 R

 

Αν ψάχνεις μια καθαρόαιμη on off μοτοσυκλέτα που θα σου επιτρέπει να κάνεις τα πρώτα σου βήματα στο χώμα (και μάλιστα με αξιώσεις) και ταυτόχρονα θα μπορείς να τη χρησιμοποιείς καθημερινά απολαμβάνοντας ευκολία και οικονομία, το RS 125 S της SWM επανακαθορίζει τις επιλογές σου.

Με μια ματιά
Υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας με ψεκασμό
Γνήσιο on off με 125 κυβικά
Ιδανικό για να ξεκινήσεις το enduro
Υψηλής ποιότητας περιφερειακά

Τιμή: 4.290 ευρώ
+:
Ποιότητα κατασκευής, τιμή, εκτός δρόμου δυνατότητες, διττός χαρακτήρας 
-: Απουσία δείκτη καυσίμου

Η Ιταλική SWM (Speedy Working Motors) δημιουργήθηκε το 1971 με τις μοτοσυκλέτες της να είναι αυστηρά χωμάτινες. Η γκάμα της περιελάμβανε motocross, enduro και trial μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούσαν κινητήρες της Sachs αρχικά και της Rotax στη συνέχεια. Οι αγωνιστικές επιτυχίες δεν άργησαν να έρθουν, με αποκορύφωμα την κατάκτηση ενός παγκόσμιου πρωταθλήματος Trial, ενώ η εταιρεία είχε αρχίσει να αποκτά πολύ καλή φήμη για την αξιοπιστία και το στήσιμο των μοτοσυκλετών της. Οικονομικά προβλήματα όμως, έβαλαν φρένο στην παραγωγή από το 1984 έως το 2014, όταν η βοήθεια ξένων κεφαλαίων βοήθησε στο να επανέλθει η SWM στο προσκήνιο και μάλιστα με σημαντική «προίκα». Πιο συγκεκριμένα, η Ιταλική εταιρεία στεγάστηκε σε πρώην εργοστάσιο της Husqvarna έχοντας άμεση πρόσβαση σε παλιότερα πλαίσια και κινητήρες της εταιρείας.

Και κάπως έτσι φτάνουμε στο σήμερα με την SWM να έχει πιάσει τον σφυγμό της εποχής και να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες που συνδυάζουν την υψηλή ποιότητα και την αξιοπιστία σε ένα ιδιαίτερα προσιτό πακέτο με πολύ καλά περιφερειακά. Μια από αυτές είναι και το RS 125 R, που είναι μια on off μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού που απευθύνεται σε όσους θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώμα, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψουν μια περιουσία σε «καθαρόαιμα» enduro και θέλουν να χρησιμοποιούν καθημερινά τη μοτοσυκλέτα τους.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ