• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O αερόψυκτος κινητήρας των 19 ίππων αποδεικνύεται ελαστικός, με λογική κατανάλωση και δυνατότητα για εύκολη συντήρηση από τον αναβάτη.

    Κινητήρας

     

    Ο νέος μονοκύλινδρος των 230 κ.εκ. αποτελεί μια επιλογή που συνδυάζει πολλές διαφορετικές απαιτήσεις: Την μικρή κατανάλωση, την ευκολία οδήγησης και την μηχανολογική απλότητα, που έχει ως αποτέλεσμα την εύκολη συντήρηση από όποιον ξέρει και επιθυμεί να ασχοληθεί μόνος του. Η Kawasaki γνωρίζει ότι πολλοί από τους αναβάτες που θα επιλέξουν το KLX, προτιμούν τις απλούστερες και δοκιμασμένες λύσεις, αλλά και αγαπούν το «μερεμέτι» θεωρώντας το μέρος της μοτοσυκλετιστικής εμπειρίας. Τεχνικά, μιλάμε για έναν αερόψυκτο και 2βάλβιδο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 19 ίππους και 2 kgm ροπής, στις 7.600 και 6.100 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ η τροφοδοσία του γίνεται από ψεκασμό, ο οποίος συμβάλλει και στην μείωση της κατανάλωσης. 


    Το KLX  ζήτησε 3,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα σε μικτή χρήση, και αν υπολογίσετε ότι σε αρκετές περιπτώσεις οδηγήσαμε στο «τέρμα», η τιμή είναι ικανοποιητική. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων, η αυτονομία σχεδόν αγγίζει τα 200 χιλιόμετρα. Οι 19 ίπποι που αποδίδει σίγουρα δεν εντυπωσιάζουν σαν νούμερο θυμίζοντας παλαιότερα μοτέρ, όμως στην πράξη ο κινητήρας είναι επαρκής για την αποστολή του KLX και παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε πιο αναλυτικά τα σχόλια μας. Στις μετρήσεις, το KLX φτάνει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 11,5 δευτερόλεπτα, με μια τυπική ρεπρίζ 40-80 με 4η ταχύτητα να χρειάζεται 5,5 δευτερόλεπτα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Γιαννης

      Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......

        28