Οι ακτινωτοί τροχοί των 21 και 18 ιντσών υπόσχονται μεγάλες δυνατότητες στο χώμα και το πραγματοποιούν. Αριστα, τηρουμένων των αναλογιών, τα φρένα της KLX.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    H «ραχοκοκαλιά» της KLX 230 είναι ένα νέο, ατσάλινο πλαίσιο περιμετρικού τύπου, από σωλήνες παραλληλόγραμμης και κυκλικής διατομής. Ατσάλινο είναι και το υποπλαίσιο, όπως και το ψαλίδι, όλα στοιχεία μιας κατασκευής με επίκεντρο την εκτός δρόμου οδήγηση, το προσιτό κόστος και την αντοχή στις κακουχίες. Οι αναρτήσεις είναι επίσης απλές και δοκιμασμένες, με μεγάλες διαδρομές (220 και 223 χιλιοστά για εμπρός και πίσω), έτοιμες να «καταπιούν» μικρές και μεγάλες ανωμαλίες εντός και εκτός ασφάλτου. Το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται στην προφόρτιση. Οι δύο τροχοί των 21 και 18 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, είναι ακτινωτοί και εξοπλίζονται με ελαστικά με «τακούνια» ως εργοστασιακή επιλογή. Για την επιβράδυνση, φροντίζουν 2 δισκόφρενα, διαμέτρου 290 και 220 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Οι δαγκάνες είναι αμφότερες 2πίστονες, ενώ ένα ABS σύστημα 2 καναλιών – το πρώτο που η Kawasaki τοποθετεί σε ανάλογη μοτοσυκλέτα- ολοκληρώνει το σύστημα. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Γιαννης Κουρος

      φιλε η φιλοσοφια αυτης της μηχανης ειναι η long term maintenance low cost οσο πιο μεγαλες ιπποδυναμεις κυριως στα χαμιλα κυβικα πιο συχνα σερβις Ενα yz 125 με 35hp στις 100ωρες θα θελει να πας ΑΤΜ λες η kawasaki να μην μπορει απλα εβγαλε μια μηχανη παπι που θελει λαδι καυσιμο φρενα μπουζι αλυσιδογραναζα τιποτα αλλο

        4
    • Γιαννης

      Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......

        30