Εκπληκτική η απόδοση των νέων Brembo Stylema.

Φυσικά και η έκδοση S φορά χρυσαφικά, στην προκειμένη περίπτωση της ημιενεργητικές της Ohlins.

Το ελαφρύ πλαίσιο και η χρήση εξωτικών υλικών όπως το μαγνήσιο συνέβαλαν ώστε το βάρος να μην ξεπερνά τα 195 κιλά, γεμάτη!

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Κορυφαίες επιλογές

Η Ducati σχεδίασε για την V4 ένα νέο, αλουμινένιο  ¨μπροστινό¨ πλαίσιο, εμφανώς μεγαλύτερο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, το οποίο είναι πολύ μικρότερο και ελαφρύτερο σε σχέση με ένα περιμετρικό, συμβάλλοντας στο χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας που δεν ξεπερνά τα 195 κιλά (πλήρης).Εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του (τα σημεία στήριξης βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του μπλοκ και την κεφαλή των πίσω κυλίνδρων), αυτή τη φορά περιστραμμένο κατά 42ο μοίρες προς τα πίσω, για καλύτερη κατανομή των μαζών, τοποθέτηση του ψαλιδιού πιο μπροστά και χρήση μεγαλύτερου ψυγείου. Το υποπλαίσιο είναι από μαγνήσιο στο μπροστινό μέρος και αλουμίνιο πίσω, όπως από χυτό αλουμίνιο είναι και το πανέμορφο, μονόμπρατσο ψαλίδι το οποίο με τη σειρά του, εδράζεται στον κινητήρα.

Η Panigale V4 S διαθέτει ημιενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins με σύστημα ελέγχου δεύτερης γενιάς Ohlins Smart EC 2.0, το οποίο διαχειρίζεται το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. NIX-30, το αμορτισέρ TTX 36 και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού, ανάλογα την οδήγηση του αναβάτη. Φυσικά οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, παρέχουν και τη δυνατότητα για χειροκίνητες ρυθμίσεις. 

Σε κάθε τομέα η νέα Panigale έπρεπε να ξεχωρίζει, οπότε στα φρένα συναντάμε τις ολοκαίνουργιες μονομπλόκ δαγκάνες Stylema της Brembo, οι οποίες αφαιρούν συνολικά 140 γραμμάρια στο μπροστινό μέρος από τις αντίστοιχες M50, ¨δαγκώνοντας¨ δίσκους 330χιλ. Πίσω ένας δίσκος 245χιλ. με διπίστονη δαγκάνα ολοκληρώνει το πακέτο των φρένων, το οποίο συνεργάζεται με το Cornering ABS 9.1MP της Bosch για να μην μπλοκάρουν τα ελαστικά Diablo Supercorsa SP  τα οποία η Pirelli διαθέτει πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.
Το προφίλ του πίσω ελαστικού είναι όμοιο με τα σλικ που χρησιμοποιούνται στο WSBK και χάρη στην διάσταση 200/60-17, αλλά και στη γόμα SC2 που συναντάται στις άκρες  (ίδια με τα αγωνιστικά ελαστικά), προσφέρει μεγαλύτερη επαφή με την άσφαλτο αυξάνοντας τα όρια πρόσφυσης. Φυσικά το εμπρός ελαστικό 120/70-17 δεν έμεινε χωρίς αλλαγές, καθώς εξελίχθηκε ένα νέο προφίλ ώστε να δουλεύει εναρμονισμένα με το πίσω.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ