Κατευθείαν από τα Moto GP προέρχεται ο πανίσχυρος V4 με όνομα Desmosedici Stradale

    Κινητήρας: Σε άλλο επίπεδο

    Μπορεί να μην συμμορφώνεται με τους κανονισμούς των WSBK που θέλουν τα τετρακύλινδρα μέχρι 1000 κυβικά, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους μηχανικούς στο Borgo Panigale να δημιουργήσουν (μέχρι να δούμε και την μικρότερη έκδοση στους αγώνες) ένα τέρας 1103 κυβικών που ονόμασαν Desmosedici Stradale. Ο V2 που παραδοσιακά κινούσε τις μοτοσυκλέτες της Ducati, έδωσε τη θέση του σε έναν V4 90 μοιρών, που χρησιμοποιεί κράμα μαγνησίου σε πολλά εξαρτήματά του (είναι μόνο 2,2 κιλά βαρύτερος από τον απερχόμενο δικύλινδρο)  και αποδίδει 215 ίππους στις 13.000σ.α.λ με 12,4 κιλά ροπής στις 10.000 σ.α.λ , μέγιστο όριο περιστροφής τις 14.000 σ.α.λ. υιοθετώντας  τεχνολογία κατευθείαν από τα Moto GP.

    Εμπνευσμένος από την αγωνιστική Desmosedici, διαθέτει εξελιγμένο δεσμοδρομικό σύστημα των βαλβίδων, στροφαλοφόρο που περιστρέφεται αντίστροφα από τη φορά των τροχών (έτσι μειώνεται το γυροσκοπικό φαινόμενο και η σούζα, ενώ αυξάνεται η σταθερότητα  κατά την επιτάχυνση ή το έντονο φρενάρισμα) και ανάφλεξη που η Ducati ονομάζει Twin Pulse, με διαφορά των κομβίων (του στροφαλοφόρου) στις 70 μοίρες. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται ξεχωριστός ήχος που θυμίζει V2 και μέγιστη αλλά διαχειρίσιμη απόδοση στις χαμηλές στροφές. 
    Ακόμα ένα σημείο άξιο προσοχής, είναι οι μεταβλητού μήκους χοάνες εισαγωγής που για πρώτη φορά τοποθετούνται σε κινητήρα της Ducati. Αυξομειώνουν το μήκος του αυλού  με σερβομηχανισμό, ανάλογα την εντολή που θα δώσει η μονάδα ελέγχου του κινητήρα και μαζί με τα δύο μπεκ που διαθέτει κάθε σώμα ψεκασμού, υπόσχονται κορυφαία απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.
    Τέλος το 6τάχυτο κιβώτιο έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για αυτόν τον κινητήρα και όπως είναι λογικό διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη που μαζί με τα ηλεκτρονικά, όπως το ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, αναλαμβάνει να κρατά σταθερή την μοτοσυκλέτα στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ