Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η σέλα τοποθετεί τον αναβάτη σε πολύ καλή θέση οδήγησης μέσα στην μοτοσυκλέτα, κάνοντας εύκολο τον χειρισμό της ενώ τιμόνι και μαρσπιέ «δένουν» τον κορμό του αναβάτη επάνω στο RS1, στοιχείο που εξυπηρετεί τους γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ενημέρωση του αναβάτη γίνεται μέσω έγχρωμης οθόνης αφής TFT 7 ιντσών με ευανάγνωστα σύγχρονα γραφικά, ρύθμιση φωτεινότητας και λειτουργία ημέρας - νύκτας που αλλάζει αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού. 

Μια επιπλέον λειτουργία της είναι η προβολή κατανάλωσης ενέργειας σε Ah ανάλογα με το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα με την οποία κινείται η μοτοσυκλέτα, τα επίπεδα ενέργειας της μπαταρίας, όπως και την αυτονομία η οποία μέσω ειδικού προγραμματισμού εξισώνει τις τιμές ανάλογα με την οδήγηση της μοτοσυκλέτας και τον αναβάτη.

 Δεν λείπουν φυσικά και οι ενδείξεις του επιλεγμένου Riding Mode, του ταχύμετρου, του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων.

Το περιβάλλον της οθόνης αλλάζει όταν το Tinbot RS1 μπει σε φόρτιση μεταφέροντας όλες πληροφορίες για εξέλιξή της όπως και την θερμοκρασία της μπαταρίας, την ενέργεια με την οποία φορτίζει, τον υπολειπόμενο χρόνο φόρτισης όπως και την αυτονομία που μπορεί να προσφέρει. Τα χειριστήρια στο τιμόνι βρίσκονται σε καλή θέση με εύχρηστη διάταξη ενώ για τα φλας υπάρχει ηχητική ειδοποίηση όταν είναι αναμμένα, εκτός από την φωτεινή ένδειξη στην οθόνη.
 

Σελίδα 1TINBOT RS1 – TEST
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Μπαταρία
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις