Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Το ατσάλινο πλαίσιο του NH-T 300 συνεργάζεται με ακτινωτούς τροχούς που προσεγγίζουν με μεγαλύτερη ευκολία τις εκτός δρόμου διαδρομές και είναι 19 ιντσών ο εμπρός και 17 ιντσών ο πίσω, ενώ συνδυάζονται με ελαστικά μεικτής χρήσης: 100/90-19 και 130/80-17 αντίστοιχα. Το σύστημα της πέδησης αποτελείται εμπρός από δίσκο 288 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω από δίσκο 222 mmμε δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ το δικάναλο ABS από την Continental κάνει ασφαλέστερη την επιβράδυνση επεμβαίνοντας μόνο όταν χρειάζεται. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός διαμέτρου 37 mm με διαδρομή 140 mm, που συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενο ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου του. Το εργοστασιακό τους σετάρισμα είναι αρκετά πετυχημένο, είναι άνετο για τον αναβάτη και κάνει φιλική την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας απορροφώντας με επιτυχία τις ανωμαλίες που προκύπτουν από τις κακοτεχνίες στην άσφαλτο. Το συνολικό του βάρος είναι 166 κιλά, αρκετά χαμηλό για την κατηγορία του και σε συνδυασμό με το ύψος της σέλας (812mm) κάνουν εύκολα διαχειρίσιμο το φορτίο του σε κάθε είδους τερέν, όσο για τα 180 mm που απέχει από το έδαφος, είναι αρκετά ώστε να του επιτρέψουν να κινείται ανενόχλητο στις χωμάτινες διαδρομές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Sym NH-T 300 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Τεχνολογία αιχμής

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA