Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις

Η Sym επέλεξε να τοποθετήσει στο NH-T 300 έναν υγρόψυκτο κινητήρα τεσσάρων βαλβίδων με χωρητικότητα 278 κ. εκ. που αποδίδει 24 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 22,5 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Η τελική του ταχύτητα με την έκτη σχέση κουμπωμένη στο κιβώτιο, έφτασε τα 137 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ μέσα στην πυκνή κίνηση, η γραμμική του απόδοση και οι σβέλτες επιταχύνσεις με μικρότερες σχέσεις, δίνουν την απαραίτητη ευελιξία που του χρειάζεται. Χαρακτηριστικό της λειτουργίας του είναι ότι αν και μονοκύλινδρος, δεν υποφέρει από έντονους κραδασμούς και κατά συνέπεια ούτε και ο αναβάτης του, ενώ είναι σχεδόν αθόρυβος στην λειτουργία του. Η τροφοδοσία από το ρεζερβουάρ 11 λίτρων γίνεται με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού της Continental και σύμφωνα με τις μετρήσεις των δοκιμών μας, πετυχαίνει μέση κατανάλωση 3,8 λίτρων καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας έτσι, τα 280 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 3,48
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 12
50 - 100 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 9
100 - 0 (μέτρα) 50
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,8
 

Σελίδα 1Sym NH-T 300 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Τεχνολογία αιχμής

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA