Ημιενεργητικές ή όχι, οι αναρτήσεις λειτουργούν εξαιρετικά και στις δύο περιπτώσεις. Η RSV4 αρνείται πεισματικά τις ημιενεργητικές και η εξαιρετική συμπεριφορά του ανεστραμμένου πιρουνιού της Ohlins την δικαιώνει.

Ημιενεργητικές ή όχι, οι αναρτήσεις λειτουργούν εξαιρετικά και στις δύο περιπτώσεις. Η RSV4 αρνείται πεισματικά τις ημιενεργητικές και η εξαιρετική συμπεριφορά του ανεστραμμένου πιρουνιού της Ohlins την δικαιώνει.

Ημιενεργητικές ή όχι, οι αναρτήσεις λειτουργούν εξαιρετικά και στις δύο περιπτώσεις. Η RSV4 αρνείται πεισματικά τις ημιενεργητικές και η εξαιρετική συμπεριφορά του ανεστραμμένου πιρουνιού της Ohlins την δικαιώνει.

Ημιενεργητικές ή όχι, οι αναρτήσεις λειτουργούν εξαιρετικά και στις δύο περιπτώσεις. Η RSV4 αρνείται πεισματικά τις ημιενεργητικές και η εξαιρετική συμπεριφορά του ανεστραμμένου πιρουνιού της Ohlins την δικαιώνει.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Ακόμα ένας τομέας που συναντάμε αρκετές διαφορές είναι αυτός του πλαισίου.  Η λύση της Aprilia είναι γνωστή και επιτυχημένη, οπότε  η νέα έκδοση της  RSV4 δεν χρειαζόταν ριζικές αλλαγές. Παρόλα αυτά, το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών με τις πολλαπλές  δυνατότητες παραμετροποίησης (θέση του κινητήρα, έδραση του ψαλιδιού, offset,  γωνία κάστερ και το ύψος του πίσω μέρους) δέχτηκε τις απαραίτητες επεμβάσεις για να ταιριάζει στον χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Το αλουμινένιο ψαλίδι έγινε πιο άκαμπτο για μεγαλύτερη ακρίβεια στις εξόδους των στροφών, ενώ οι  αλλαγές στα σημεία έδρασης του τιμονιού και το διαφορετικό offset των πλακών (- 2χιλ ) μείωσαν το μεταξόνιο  κατά 4χιλ, αυξάνοντας έτσι το φορτίο στον μπροστινό τροχό χωρίς να μειώνεται η ευελιξία. Σε αυτό φυσικά συμβάλλει και το μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας, η οποία ζυγίζοντας 199 κιλά (πλήρης) είναι η ελαφρύτερη RSV4 που έχει φτιαχτεί. 

Η Ducati ως συνήθως ακολουθεί τον δικό της δρόμο και η Panigale V4 δεν θα μπορούσε να εξαιρείται. Εδώ συναντάμε ένα ολοκαίνουργιο αλουμινένιο  ¨μπροστινό¨ πλαίσιο, εμφανώς μεγαλύτερο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, το οποίο εξακολουθεί να είναι πολύ μικρότερο από ένα περιμετρικό, με αποτέλεσμα το βάρος της μοτοσυκλέτας να μην  ξεπερνά τα 195 κιλά (πλήρης). Εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του και συνδυάζεται με υποπλαίσιο κατασκευασμένο από μαγνήσιο και αλουμίνιο, όπως από χυτό αλουμίνιο είναι και το πανέμορφο, μονόμπρατσο ψαλίδι το οποίο με τη σειρά του εδράζεται στον κινητήρα. 

Πιο παραδοσιακή εμφανίζεται η Aprilia και στον τομέα των αναρτήσεων, καθώς δεν ακολουθεί την μόδα των ημιενεργητικών και σε συνεργασία με την Ohlins εξοπλίζει την κορυφαία της RSV4 με το ανεστραμμένο πιρούνι ΝΙΧ και σταμπιλιζατέρ στο μπροστινό μέρος, ενώ πίσω συναντάμε το αμορτισέρ ΤΤΧ.  Η Ducati επίσης επιλέγει την Ohlins, η οποία για την Panigale V4S διαθέτει ημιενεργητικές αναρτήσεις με σύστημα ελέγχου δεύτερης γενιάς Ohlins Smart EC 2.0. Η κεντρική μονάδα διαχειρίζεται το ανεστραμμένο πιρούνι NIX, το αμορτισέρ TTX  και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού, ανάλογα την οδήγηση του αναβάτη χωρίς να απουσιάζει η δυνατότητα για χειροκίνητες ρυθμίσεις. 

Όπως είναι αναμενόμενο, κανένα από τα δύο μοντέλα δεν κάνει εκπτώσεις στον εξοπλισμό, οπότε τα φρένα προέρχονται από την κορυφαία στο είδος της Brembo. Οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν τις νέες μονομπλόκ δαγκάνες Stylema (ελαφρύτερες από τις Μ50)  με δίσκους 330 χιλ στο μπροστινό μέρος  οι οποίες συνεργάζονται με διπίστονες δαγκάνες πίσω με δίσκο 220 χιλ και 245 χιλ για την RSV4 και την Panigale αντίστοιχα. Το cornering ABS είναι η γνωστή μονάδα 9.1 MP της Bosch, ενώ τα ελαστικά προέρχονται από την Pirelli και είναι τα Supercorsa SP τα οποία διαφέρουν ως προς το προφίλ του πίσω ελαστικού, καθώς στην Panigale είναι όμοιο με τα σλικ που χρησιμοποιούνται στο WSBK με διάσταση 200/60-17.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ