Δύο τερατώδη μοτέρ που έρχονται απευθείας από τους αγώνες. Ηδονικός ήχος και επιδόσεις υπεράνω κριτικής. Πιο ομαλός αυτός του RSV4, ανατριχιαστικά πρόθυμος αυτός του Panigale.

Δύο τερατώδη μοτέρ που έρχονται απευθείας από τους αγώνες. Ηδονικός ήχος και επιδόσεις υπεράνω κριτικής. Πιο ομαλός αυτός του RSV4, ανατριχιαστικά πρόθυμος αυτός του Panigale.

Κινητήρας

Όπως προαναφέραμε, η  Aprilia δεν είναι πλέον η μόνη που χρησιμοποιεί V4 κινητήρα και η Ducati δεν είναι η μόνη στα 1100 κ.εκ, καθώς η RSV4 1100 Factory επωφελείται από τα επιπλέον κυβικά (1.078) που προήλθαν από την αυξημένη διάμετρο των εμβόλων (81χιλ αντί 78χιλ). Μαζί με τις απαραίτητες αλλαγές που είχαμε αναλύσει στη δοκιμή του τεύχους 5, ο V4 65 μοιρών απέκτησε 16 επιπλέον ίππους σε σχέση με την έκδοση των 1000 κυβικών, φέρνοντας την RSV4 στα ίδια επίπεδα με την Panigale, όπως απέδειξε και το δυναμόμετρο του Κώστα Περβολαράκη. Απέδωσε 191,6 ίππους στον τροχό, πολύ κοντά στους 196,7 ίππους της Panigale  με την ροπή των 11,2 kgm να εμφανίζεται 1000 σ.α.λ χαμηλότερα από τα 11,7 kgm της Ducati. O V4 90 μοιρών της Panigale, χρησιμοποιεί κράμα μαγνησίου σε πολλά εξαρτήματά του (είναι μόνο 2,2 κιλά βαρύτερος από τον απερχόμενο δικύλινδρο)  και είναι εμπνευσμένος από την αγωνιστική Desmosedici, με εξελιγμένο δεσμοδρομικό σύστημα των βαλβίδων , στροφαλοφόρο που περιστρέφεται αντίστροφα από τη φορά των τροχών  και ανάφλεξη Twin Pulse, με διαφορά των κομβίων (του στροφαλοφόρου) στις 70 μοίρες. Οι επιδόσεις των δύο μοτοσυκλετών είναι φυσικά από άλλο πλανήτη, ενώ ο ήχος τους μόνο με Moto GP μπορεί να συγκριθεί.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ