Τα κιλά της εξαφανίζονται μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλάνε.

Τα κιλά της εξαφανίζονται μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλάνε.

Παρά τον χωμάτινο προσανατολισμό του, αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση στην άσφαλτο.

Παρά τον χωμάτινο προσανατολισμό του, αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση στην άσφαλτο.

  • Τα κιλά της εξαφανίζονται μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλάνε.
  • Παρά τον χωμάτινο προσανατολισμό του, αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση στην άσφαλτο.

Οδηγώντας: Ξέρει τι κάνει

Το νέο V-Strom 650 XT σε κερδίζει αμέσως με το που ανέβεις στη σέλα του. Η λεπτή σιλουέτα του και η ανάλαφρη αίσθηση που δίνει στον αναβάτη, εμπνέουν εμπιστοσύνη και τον διευκολύνουν στις μανούβρες και στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες. Μόλις κουμπώσει η πρώτη ταχύτητα στο θετικό κι αθόρυβο κιβώτιο ταχυτήτων, είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις με τη βοήθεια του Low RPM Assist που κάνει τις εκκινήσεις βελούδινες. Μέσα στην πόλη δεν θα σε προβληματίσουν τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, καθώς οι χούφτες περνάνε με ευκολία πάνω από τους καθρέπτες τους και η κίνηση ανάμεσά τους γίνεται αβίαστα χάρη στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού.

Το φυσικό της περιβάλλον, όμως, είναι η εθνική και το συνεχόμενο στροφιλίκι των επαρχιακών δρόμων. Σε ταχύτητες cruising, καταπίνει εύκολα τα χιλιόμετρα των εθνικών οδών. Η ζελατίνα προστατεύει αποτελεσματικά από τον αέρα και σε συνδυασμό με την αναπαυτική σέλα κρατούν τον αναβάτη ξεκούραστο για ώρες. Σε επαρχιακό δρόμο, αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα χάρη στο μικρό βάρος και την γεωμετρία του. Η ελαστικότητα του κινητήρα σε κάνει να ξεχνάς τις αλλαγές ταχυτήτων και είναι πρόθυμος να ανεβάσει στροφές αδιαφορώντας για την σχέση που έχεις επιλέξει στο κιβώτιο. Οι βατοί χωματόδρομοι δεν το τρομάζουν, πλαίσιο και ανάρτηση είναι σύμμαχοι του αναβάτη στην κίνηση εκτός δρόμου, φιλτράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων εγγυάται πιο αραιές στάσεις για ανεφοδιασμό.


Παρά τον χωμάτινο προσανατολισμό του, αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση στην άσφαλτο.

Παρά τον χωμάτινο προσανατολισμό του, αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση στην άσφαλτο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σελίδα 1Δοκιμή Suzuki V-Strom 650 XT ABS
Σελίδα 2Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής: Περιπετειώδης και όμορφη
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία: Βολέψου και απόλαυσε κάθε διαδρομή
Σελίδα 4Κινητήρας: Πρόθυμος και δυνατός
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Συμπαγής βράχος
Σελίδα 6Οδηγώντας: Ξέρει τι κάνει
Σελίδα 7Η άποψή μας: Η καθημερινή σου μοτοσυκλέτα
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά

SUZUKI: κλείσε ένα TEST RIDE VSTROM 1050DE