• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ακτινωτή ζάντα 19 ιντσών με tubeless ελαστικά.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Συμπαγής βράχος

    Πλαίσιο και υποπλαίσιο δεν έχουν δεχθεί αλλαγές, αλλά έχουν ήδη αποδείξει την αντοχή και τη στιβαρότητά τους. Σε ταξίδι, φορτωμένο με δύο άτομα και βαλίτσες, δεν θα προβληματίσει ποτέ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός, χωρίς ρυθμίσεις, ενώ το πίσω αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων, αλλά και την απόσβεση επαναφοράς. 

    Για την επιβράδυνσή του, έχουν επιστρατευτεί δύο δίσκοι 310 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Απαιτούν αρκετή πίεση στη μανέτα και τους λείπει το δυνατό αρχικό δάγκωμα. Η λειτουργία τους, όμως, είναι προοδευτική και σταματούν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και η λειτουργία του είναι υποδειγματική ακόμα και στο χώμα, με την ανάδραση στη μανέτα και το πεντάλ να είναι αμελητέα.

    SUZUKI: Δες όλη την γκάμα των scooter εδώ!