Ακτινωτή ζάντα 19 ιντσών με tubeless ελαστικά.

Ακτινωτή ζάντα 19 ιντσών με tubeless ελαστικά.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Συμπαγής βράχος

    Πλαίσιο και υποπλαίσιο δεν έχουν δεχθεί αλλαγές, αλλά έχουν ήδη αποδείξει την αντοχή και τη στιβαρότητά τους. Σε ταξίδι, φορτωμένο με δύο άτομα και βαλίτσες, δεν θα προβληματίσει ποτέ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός, χωρίς ρυθμίσεις, ενώ το πίσω αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων, αλλά και την απόσβεση επαναφοράς. 

    Για την επιβράδυνσή του, έχουν επιστρατευτεί δύο δίσκοι 310 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Απαιτούν αρκετή πίεση στη μανέτα και τους λείπει το δυνατό αρχικό δάγκωμα. Η λειτουργία τους, όμως, είναι προοδευτική και σταματούν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και η λειτουργία του είναι υποδειγματική ακόμα και στο χώμα, με την ανάδραση στη μανέτα και το πεντάλ να είναι αμελητέα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Σελίδα 1Δοκιμή Suzuki V-Strom 650 XT ABS
    Σελίδα 2Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής: Περιπετειώδης και όμορφη
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία: Βολέψου και απόλαυσε κάθε διαδρομή
    Σελίδα 4Κινητήρας: Πρόθυμος και δυνατός
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Συμπαγής βράχος
    Σελίδα 6Οδηγώντας: Ξέρει τι κάνει
    Σελίδα 7Η άποψή μας: Η καθημερινή σου μοτοσυκλέτα
    Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    SUZUKI: κλείσε ένα TEST RIDE VSTROM 1050DE