• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Στο δρόμο

    Αντικρίζοντας το GP200S έχεις μια ισχυρή επιθυμία να το βολτάρεις ξέγνοιαστα, απολαμβάνοντας βαθιά την εμπειρία οδήγησης ενός ρετρό scooter μέσα στο χάος μιας μεγαλούπολης σαν την Αθήνα. Πράγματι το GP200S μπορεί να στολίσει την καθημερινότητα σου με Mods απόχρωση αφού μπορεί να ανταποκριθεί επάξια στην αποστολή του. Έχοντας οδηγήσει πρόσφατα και το μοντέλο των 125 κυβικών, αναγνωρίσαμε αμέσως την σταθερότητα κύλισης και στο GP200i, χαρακτηριστικό που επισημάναμε ιδιαίτερα τότε. Ωστόσο, ο κινητήρας των 200 κυβικών κάνει βροντερά αισθητή την παρουσία του προσφέροντας παραπάνω από επαρκή ισχύ και σπιρτάδα στο γκάζι. Οι 19 και πλέον ίπποι του κινούν πανεύκολα το GP200S και αποδίδονται γραμμικά από στάση μέχρι και την τελική ταχύτητα. Η πιο ισχυρή περιοχή στροφών του μοτέρ είναι φυσικά οι μεσαίες, όταν και το άνοιγμα του γκαζιού φέρνει άμεση επιτάχυνση, πάντα επιθυμητή σε συνθήκες πυκνής κίνησης όπου μια προσπέραση μπορεί να χρειάζεται ανά πάσα στιγμή. Ο κινητήρας των 2 εκκεντροφόρων και η CVT μετάδοσή προσφέρουν επίσης ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία χωρίς ο αναβάτης να αισθάνεται κραδασμούς από το μοτέρ. 


    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    Το στήσιμο του GP200i συνδυάζει την σταθερότητα, με την ευελιξία που οι τροχοί των 12 ιντσών υπόσχονται και πράγματι, η αλλαγή κατεύθυνσης και το φιλτράρισμα της κίνησης είναι παιχνιδάκι. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση το scooter «πατά» στιβαρά στους… τροχούς του και οι, ρυθμισμένες προς το σκληρό, αναρτήσεις παίζουν τον ρόλο τους σε αυτό. Συναντώντας οδικές κακοτεχνίες, αρκετές θα γίνουν αισθητές (κυρίως λόγω των 2 εμπρός αμορτισέρ), όμως ο αναβάτης δεν θα αισθανθεί άβολα ή άσχημα στις περισσότερες περιπτώσεις. Ρόλο σε αυτό παίζει και η παχιά σέλα, ως τελευταίο «επίπεδο» υλικού απόσβεσης. Τα φρένα και πάλι κερδίζουν τις εντυπώσεις με μεγάλη ευκολία: Προσφέρουν κορυφαία (για τα δεδομένα της κατηγορίας) αίσθηση, χάρη στις μεταλλικές σωληνώσεις και η ισχύς αλλά και το αρχικό δάγκωμά τους ανταποκρίνονται στις προσδοκίες ακόμη και ενός απαιτητικού αναβάτη. Φυσικά στην περίπτωση του GP200S, έχουμε ABS και όχι συνδυασμένα φρένα. Το σύστημα της Bosch που χρησιμοποιείται τιμά το βαρύ όνομα του, λειτουργώντας άψογα και προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια. Με όλα αυτά, το GP200S είναι πολύ ευκολοδήγητο, στιλάτο πάνω από όλα, προσφέροντας και τις υψηλότερες επιδόσεις που πολλοί αναβάτες scooter επιθυμούν. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    ROYAL ALLOY: Κατασκευασμένα στην Ταϊλάνδη

    Σχετικές ειδήσεις