|
Στην θέση οδήγησης συναντάμε ίσως την πιο σημαντική αλλαγή στο Medley και ένα τολμηρό βήμα από την Piaggio. Ο γνωστός πίνακας οργάνων με τα 3 «ρολόγια» ανήκει εμφατικά στο παρελθόν, με μία οθόνη LCD να τον αντικαθιστά. H οθόνη φέρει σε κεντρική θέση, τις ενδείξεις στροφομέτρου και ταχυμέτρου, ενώ μπορεί να απεικονίσει πολλές ακόμα πληροφορίες: Ενδεικτικά, αναφέρουμε θερμοκρασία κινητήρα και στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία περιβάλλοντος και πολλές ενδείξεις «υπολογιστή ταξιδιού» όπως μέση κατανάλωση και ταχύτητα. Οδηγώντας το μοντέλο, η οθόνη είναι ευανάγνωστη και φωτίζεται σωστά σε μπλε χρώμα, ενώ ο έλεγχος των ενδείξεων γίνεται και χωρίς ο αναβάτης να αφήσει τα χέρια από το τιμόνι, μέσω πλήκτρου στο δεξί γκριπ.
Για την έκδοση Medley S, στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το σύστημα πολυμέσων Piaggio MIA (για το απλό Medley, είναι έξτρα εξοπλισμός). Το σύστημα μπορεί να συνεργαστεί τόσο με iPhone όσο και Android τηλέφωνα και εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε scooter της κατηγορίας. Μέσω της πλατφόρμας Piaggio MIA, ο αναβάτης συνδέει το κινητό του με το scooter μέσω Bluetooth και μπορεί να βλέπει ειδοποιήσεις για κλήσεις και μηνύματα στην οθόνη του scooter. Ακόμα, μέσα από τα χειριστήρια του ίδιου του Medley, ο αναβάτης μπορεί να ελέγξει τις κλήσεις και να πραγματοποιήσει αναπαραγωγή μουσικής. Στα αξεσουάρ συμπεριλαμβάνεται μάλιστα ένα ειδικό κράνος, με ενσωματωμένα ακουστικά και συνδεσιμότητα Bluetooth που μεγιστοποιεί τις δυνατότητες της πλατφόρμας.
Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι νέα και πιο εύχρηστα. Κάτω από την σέλα, ο χώρος των 36 λίτρων που μπορεί να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη και έγινε σήμα κατατεθέν του μοντέλου, παραμένει στο ακέραιο. Το ντουλαπάκι στην ποδιά παραμένει και φέρει υποδοχή ρεύματος USB, ωστόσο το ρεζερβουάρ έχει αλλάξει ελαφρώς θέση. Σύμφωνα με την Piaggio, αυτό έγινε για καλύτερη κατανομή βάρους και ευκολία ανεφοδιασμού χωρίς να χρειάζεται να κατέβει ο αναβάτης.
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Vespa Officina 8: Η πιο αυθεντική Vespa επιστρέφει από το εργαστήριο των θαυμάτων
Οικονομική εναλλακτική στη Vespa: Νέο Piaggio Medley 200 με 18 ίππους
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.