Τα νέα YZF-R1/R1M αποτελούν εύκολα δύο από τις καλύτερες και απλαυστικότερες αγωνιστικές μοτοσικλέτες του σήμερα. Κορυφαία δύναμη, εκπληκτικό στήσιμο, αδιανόητα σε λειτουργία μέχρι πρότινος ηλεκτρονικά συστήματα. Δυο έξυπνοι πύραυλοι, που αντί να κατευθύνονται εκ του μακρόθεν, διαθέτουν σέλες, και δέχονται αναβάτες. Και αντί να καταστρέφουν, δημιουργούν απερίγραπτες once in a lifetime εμπειρίες, χαράζοντας χαμόγελα που θα σας συντροφεύουν για την υπόλοιπη ζωή σας.
Yamaha YZF-R1 (YZF-R1M) |
|
|
|
|
Κινητήρας |
4Κ, 4T, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 16β |
|||
Κυβισμός (κ.εκ.) |
998 |
|||
|
79x50,9 |
|||
Συμπίεση (:1) |
13 |
|||
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
197,3/13.500 |
|||
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,5/11.500 |
|||
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|||
Εκκίνηση |
Μίζα |
|||
Πλαίσιο |
|
|||
Τύπος |
Ασύμμετρο Deltabox, δυο δοκών αλουμινίου |
|||
Αναρτήσεις |
|
|||
Εμπρός |
USD, Kayaba 43 χλστ./σταμπιλιζατέρ, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ (USD, Ohlins Electronic Racing Suspension /σταμπιλιζατέρ Ohlins, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Πίσω |
Αμορτισέρ Kayaba με μοχλικό, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ και μήκος (Αμορτισέρ Ohlins Electronic Racing, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Φρένα |
|
|||
Εμπρός |
2Δ, 320 χλστ., Racing ABS |
|||
Πίσω |
Δ, 220 χλστ., Racing ABS |
|||
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|||
Εμπρός |
120/70-17 |
|||
Πίσω |
190/55-17(200/55-17) |
|||
Διαστάσεις |
|
|||
Μήκος (χλστ.) |
2.055 |
|||
Πλάτος (χλστ.) |
690 |
|||
Ύψος σέλας (χλστ.) |
855 |
|||
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
|||
Βάρος (κιλά) |
199 γεμάτο (200 γεμάτο) |
|||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
|||
Εξοπλισμός |
|
|||
ABS |
Υ |
|||
Μίζα |
Y |
|||
Μανιβέλα |
_ |
|||
Στροφόμετρο |
Y |
|||
Κοντέρ |
Y |
|||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|||
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|||
Φέρινγκ |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
|||
Κεντρικό σταντ |
_ |
|||
Πλάγιο σταντ |
Y |
|||
Σχάρα |
_ |
|||
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr