Τα νέα YZF-R1/R1M αποτελούν εύκολα δύο από τις καλύτερες και απλαυστικότερες αγωνιστικές μοτοσικλέτες του σήμερα. Κορυφαία δύναμη, εκπληκτικό στήσιμο, αδιανόητα σε λειτουργία μέχρι πρότινος ηλεκτρονικά συστήματα. Δυο έξυπνοι πύραυλοι, που αντί να κατευθύνονται εκ του μακρόθεν, διαθέτουν σέλες, και δέχονται αναβάτες. Και αντί να καταστρέφουν, δημιουργούν απερίγραπτες once in a lifetime εμπειρίες, χαράζοντας χαμόγελα που θα σας συντροφεύουν για την υπόλοιπη ζωή σας.
Yamaha YZF-R1 (YZF-R1M) |
|
|
|
|
Κινητήρας |
4Κ, 4T, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 16β |
|||
Κυβισμός (κ.εκ.) |
998 |
|||
|
79x50,9 |
|||
Συμπίεση (:1) |
13 |
|||
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
197,3/13.500 |
|||
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,5/11.500 |
|||
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|||
Εκκίνηση |
Μίζα |
|||
Πλαίσιο |
|
|||
Τύπος |
Ασύμμετρο Deltabox, δυο δοκών αλουμινίου |
|||
Αναρτήσεις |
|
|||
Εμπρός |
USD, Kayaba 43 χλστ./σταμπιλιζατέρ, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ (USD, Ohlins Electronic Racing Suspension /σταμπιλιζατέρ Ohlins, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Πίσω |
Αμορτισέρ Kayaba με μοχλικό, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ και μήκος (Αμορτισέρ Ohlins Electronic Racing, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Φρένα |
|
|||
Εμπρός |
2Δ, 320 χλστ., Racing ABS |
|||
Πίσω |
Δ, 220 χλστ., Racing ABS |
|||
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|||
Εμπρός |
120/70-17 |
|||
Πίσω |
190/55-17(200/55-17) |
|||
Διαστάσεις |
|
|||
Μήκος (χλστ.) |
2.055 |
|||
Πλάτος (χλστ.) |
690 |
|||
Ύψος σέλας (χλστ.) |
855 |
|||
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
|||
Βάρος (κιλά) |
199 γεμάτο (200 γεμάτο) |
|||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
|||
Εξοπλισμός |
|
|||
ABS |
Υ |
|||
Μίζα |
Y |
|||
Μανιβέλα |
_ |
|||
Στροφόμετρο |
Y |
|||
Κοντέρ |
Y |
|||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|||
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|||
Φέρινγκ |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
|||
Κεντρικό σταντ |
_ |
|||
Πλάγιο σταντ |
Y |
|||
Σχάρα |
_ |
|||
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Stark Varg SM: Το ηλεκτρικό Supermoto των 80 ίππων έρχεται να αλλάξει τους κανόνες!
Triumph Rocket 3 Storm R - Test
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
Peugeot Pulsion Evo 125: Το νέο GT scooter με αυτονομία 440 χιλιομέτρων
Honda CMX1100 Rebel 2026: Θα παρουσιαστεί στην EICMA ανανεωμένη!
Παρουσίαση IXS Tour Kids 1.0: Παιδικό μπουφάν 4 εποχών που μεγαλώνει…
Kάμερες στα διόδια: Πότε ξεκινά το «σκανάρισμα» και σε ποια οχήματα θα πέφτουν οι κλήσεις;
Panther Racing: Η φοιτητική ομάδα του ΑΠΘ στην Ισπανία για το MotoStudent 2025!
Πώς να γλιτώσεις χρήματα αλλάζοντας συνήθειες πάνω στη μοτοσυκλέτα
TAILG F52: Δεν χρειάζεται δίπλωμα , έχει 65 χλμ αυτονομία και αρχική τιμή στα 1398 ευρώ
Falcon 888, κεντρικό βαλιτσάκι 51lt με λευκά κρύσταλλα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.