Τα νέα YZF-R1/R1M αποτελούν εύκολα δύο από τις καλύτερες και απλαυστικότερες αγωνιστικές μοτοσικλέτες του σήμερα. Κορυφαία δύναμη, εκπληκτικό στήσιμο, αδιανόητα σε λειτουργία μέχρι πρότινος ηλεκτρονικά συστήματα. Δυο έξυπνοι πύραυλοι, που αντί να κατευθύνονται εκ του μακρόθεν, διαθέτουν σέλες, και δέχονται αναβάτες. Και αντί να καταστρέφουν, δημιουργούν απερίγραπτες once in a lifetime εμπειρίες, χαράζοντας χαμόγελα που θα σας συντροφεύουν για την υπόλοιπη ζωή σας.
Yamaha YZF-R1 (YZF-R1M) |
|
|
|
|
Κινητήρας |
4Κ, 4T, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 16β |
|||
Κυβισμός (κ.εκ.) |
998 |
|||
|
79x50,9 |
|||
Συμπίεση (:1) |
13 |
|||
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
197,3/13.500 |
|||
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,5/11.500 |
|||
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|||
Εκκίνηση |
Μίζα |
|||
Πλαίσιο |
|
|||
Τύπος |
Ασύμμετρο Deltabox, δυο δοκών αλουμινίου |
|||
Αναρτήσεις |
|
|||
Εμπρός |
USD, Kayaba 43 χλστ./σταμπιλιζατέρ, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ (USD, Ohlins Electronic Racing Suspension /σταμπιλιζατέρ Ohlins, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Πίσω |
Αμορτισέρ Kayaba με μοχλικό, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ και μήκος (Αμορτισέρ Ohlins Electronic Racing, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Φρένα |
|
|||
Εμπρός |
2Δ, 320 χλστ., Racing ABS |
|||
Πίσω |
Δ, 220 χλστ., Racing ABS |
|||
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|||
Εμπρός |
120/70-17 |
|||
Πίσω |
190/55-17(200/55-17) |
|||
Διαστάσεις |
|
|||
Μήκος (χλστ.) |
2.055 |
|||
Πλάτος (χλστ.) |
690 |
|||
Ύψος σέλας (χλστ.) |
855 |
|||
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
|||
Βάρος (κιλά) |
199 γεμάτο (200 γεμάτο) |
|||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
|||
Εξοπλισμός |
|
|||
ABS |
Υ |
|||
Μίζα |
Y |
|||
Μανιβέλα |
_ |
|||
Στροφόμετρο |
Y |
|||
Κοντέρ |
Y |
|||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|||
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|||
Φέρινγκ |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
|||
Κεντρικό σταντ |
_ |
|||
Πλάγιο σταντ |
Y |
|||
Σχάρα |
_ |
|||
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Ξέρουν τελικά να οδηγούν οι Έλληνες;
Test Scorpion Belfast Evo: Retro μέχρι το... κέλυφος!
Ο ΣΕΗΘ επισκέφθηκε την EUROLAMP!
Forte XSR 300: Ένα Κινέζικο enduro στο μέτωπο με τις Ουκρανικές Ειδικές Δυνάμεις
Ηλεκτροκίνηση χωρίς επιδότηση: Η Motoway μειώνει τις τιμές και αλλάζει το παιχνίδι
6.000 πατίνια από εταιρείες ενοικίασης στους δρόμους, χωρίς επίσημη άδεια!
Suzuki: Νέες μειωμένες τιμές σε Burgman, GSX, Katana και V-Strom
Ξεκίνησε το KTEO-κυνηγητό στην Αττική με πρόστιμα από 200 ευρώ!
Beverly Euro5: Από 4.899 ευρώ ή από 87 ευρώ/μήνα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Ducati Multistrada V2: Πιο ελαφριά και με νέο V2 κινητήρα 890cc, 115 ίππων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr