Το BMW C400GT ξεχώρισε στις μετρήσεις κάνοντας το καλύτερο φρενάρισμα με 1 άτομο και το 2ο καλύτερο στο δικάβαλο.

Το BMW C400GT ξεχώρισε στις μετρήσεις κάνοντας το καλύτερο φρενάρισμα με 1 άτομο και το 2ο καλύτερο στο δικάβαλο.

Το KYMCO XCiting-S 400 έπαιξε σε επίπεδο κορυφής: Δεύτερο με 39,90 μέτρα στο 1 άτομο αλλά πρώτο, με 40,10 μέτρα, στο δικάβαλο.

Το KYMCO XCiting-S 400 έπαιξε σε επίπεδο κορυφής: Δεύτερο με 39,90 μέτρα στο 1 άτομο αλλά πρώτο, με 40,10 μέτρα, στο δικάβαλο.

Το Honda Forza φρέναρε στα 43,40 μέτρα με ένα άτομο, ενώ χρειάστηκε 44,40 μέτρα με δικάβαλο.

Το Honda Forza φρέναρε στα 43,40 μέτρα με ένα άτομο, ενώ χρειάστηκε 44,40 μέτρα με δικάβαλο.

To Keeway Vieste 300 ακινητοποιήθηκε σε 40,9 μέτρα με 1 άτομο, ενώ με δεύτερο άτομο χρειάστηκε άλλα 5,2 μέτρα.

To Keeway Vieste 300 ακινητοποιήθηκε σε 40,9 μέτρα με 1 άτομο, ενώ με δεύτερο άτομο χρειάστηκε άλλα 5,2 μέτρα.

Το KYMCO Downtown 350 ακινητοποιήθηκε σε 42,10 μέτρα με 1 άτομο στη σέλα. Το δικάβαλο προσέθεσε άλλα 7,1 μέτρα στην απαιτούμενη απόσταση.

Το KYMCO Downtown 350 ακινητοποιήθηκε σε 42,10 μέτρα με 1 άτομο στη σέλα. Το δικάβαλο προσέθεσε άλλα 7,1 μέτρα στην απαιτούμενη απόσταση.

Το Suzuki Burgman 400 πέτυχε μια απόσταση ακινητοποίησης 42,8 μέτρων στο 1 άτομο και πρακτικά κατάφερε την ίδια απόσταση στο δικάβαλο (42,9 μέτρα).

Το Suzuki Burgman 400 πέτυχε μια απόσταση ακινητοποίησης 42,8 μέτρων στο 1 άτομο και πρακτικά κατάφερε την ίδια απόσταση στο δικάβαλο (42,9 μέτρα).

Το SYM Maxsym 400i χρειάστηκε 41,4 μέτρα για να ακιονητοποιηθεί με 1 άτομο, ενώ με τα 42,7 μέτρα ακινητοποίησης με δικάβαλο κέρδισε την 3η θέση της ανάλογης κατάταξης.

Το SYM Maxsym 400i χρειάστηκε 41,4 μέτρα για να ακιονητοποιηθεί με 1 άτομο, ενώ με τα 42,7 μέτρα ακινητοποίησης με δικάβαλο κέρδισε την 3η θέση της ανάλογης κατάταξης.

Το Yamaha XMAX 300 ακινητοποιήθηκε σε 43,70 μέτρα με 1 άτομο, ενώ χρειάστηκε ακόμα 5,1 μέτρα όταν ανέβηκε συνεπιβάτης στην σέλα.

Το Yamaha XMAX 300 ακινητοποιήθηκε σε 43,70 μέτρα με 1 άτομο, ενώ χρειάστηκε ακόμα 5,1 μέτρα όταν ανέβηκε συνεπιβάτης στην σέλα.

Το KYMCO X-Town 300 έκανε επίδοση κάτω από 41 μέτρα σε φρενάρισμα με 1 άτομο, η οποία αυξήθηκε στα 46 μέτρα, στο δικάβαλο.

Το KYMCO X-Town 300 έκανε επίδοση κάτω από 41 μέτρα σε φρενάρισμα με 1 άτομο, η οποία αυξήθηκε στα 46 μέτρα, στο δικάβαλο.

Το ολοκαίνουργιο KYMCO DTX 360 ακινητοποιήθηκε σε 40,7 μέτρα με ένα άτομο, κατακτώντας την 3η θέση στην ανάλογη κατάταξη, ενώ με δικάβαλο χρειάστηκε 45 μέτρα.

Το ολοκαίνουργιο KYMCO DTX 360 ακινητοποιήθηκε σε 40,7 μέτρα με ένα άτομο, κατακτώντας την 3η θέση στην ανάλογη κατάταξη, ενώ με δικάβαλο χρειάστηκε 45 μέτρα.

  • Το BMW C400GT ξεχώρισε στις μετρήσεις κάνοντας το καλύτερο φρενάρισμα με 1 άτομο και το 2ο καλύτερο στο δικάβαλο.
  • Το KYMCO XCiting-S 400 έπαιξε σε επίπεδο κορυφής: Δεύτερο με 39,90 μέτρα στο 1 άτομο αλλά πρώτο, με 40,10 μέτρα, στο δικάβαλο.
  • Το Honda Forza φρέναρε στα 43,40 μέτρα με ένα άτομο, ενώ χρειάστηκε 44,40 μέτρα με δικάβαλο.
  • To Keeway Vieste 300 ακινητοποιήθηκε σε 40,9 μέτρα με 1 άτομο, ενώ με δεύτερο άτομο χρειάστηκε άλλα 5,2 μέτρα.
  • Το KYMCO Downtown 350 ακινητοποιήθηκε σε 42,10 μέτρα με 1 άτομο στη σέλα. Το δικάβαλο προσέθεσε άλλα 7,1 μέτρα στην απαιτούμενη απόσταση.
  • Το Suzuki Burgman 400 πέτυχε μια απόσταση ακινητοποίησης 42,8 μέτρων στο 1 άτομο και πρακτικά κατάφερε την ίδια απόσταση στο δικάβαλο (42,9 μέτρα).
  • Το SYM Maxsym 400i χρειάστηκε 41,4 μέτρα για να ακιονητοποιηθεί με 1 άτομο, ενώ με τα 42,7 μέτρα ακινητοποίησης με δικάβαλο κέρδισε την 3η θέση της ανάλογης κατάταξης.
  • Το Yamaha XMAX 300 ακινητοποιήθηκε σε 43,70 μέτρα με 1 άτομο, ενώ χρειάστηκε ακόμα 5,1 μέτρα όταν ανέβηκε συνεπιβάτης στην σέλα.
  • Το KYMCO X-Town 300 έκανε επίδοση κάτω από 41 μέτρα σε φρενάρισμα με 1 άτομο, η οποία αυξήθηκε στα 46 μέτρα, στο δικάβαλο.
  • Το ολοκαίνουργιο KYMCO DTX 360 ακινητοποιήθηκε σε 40,7 μέτρα με ένα άτομο, κατακτώντας την 3η θέση στην ανάλογη κατάταξη, ενώ με δικάβαλο χρειάστηκε 45 μέτρα.

Mega Test 10 GT Scooter: Ποιο φρενάρει καλύτερα;

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μετράμε επιδόσεις σε φρενάρισμα πανικού με πλήρες φορτίο και 2 άτομα στη σέλα.

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Δοκιμάζουμε 10 μεσαία GT scooter και μετράμε τις επιδόσεις σε μια σύγκριση εφΆ όλης της ύλης. Ρίχνουμε άπλετο φως ακόμα και σε τομείς που δεν έχουν ξαναμετρηθεί ποτέ στην Ελλάδα, όπως φρενάρισμα με δύο άτομα στη σέλα! Ποιο scooter σταματάει καλύτερα και πόσο επιβαρύνει ο συνεπιβάτης την επιβράδυνση.


Το KYMCO XCiting-S 400 έπαιξε σε επίπεδο κορυφής: Δεύτερο με 39,90 μέτρα στο 1 άτομο αλλά πρώτο, με 40,10 μέτρα, στο δικάβαλο.

Το KYMCO XCiting-S 400 έπαιξε σε επίπεδο κορυφής: Δεύτερο με 39,90 μέτρα στο 1 άτομο αλλά πρώτο, με 40,10 μέτρα, στο δικάβαλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Φάκελος φρένα – Τα πιο ασφαλή με ένα και δύο άτομα


Το Honda Forza φρέναρε στα 43,40 μέτρα με ένα άτομο, ενώ χρειάστηκε 44,40 μέτρα με δικάβαλο.

Το Honda Forza φρέναρε στα 43,40 μέτρα με ένα άτομο, ενώ χρειάστηκε 44,40 μέτρα με δικάβαλο.

Η διαδικασία μετρήσεων των φρένων γίνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες οι οποίες ισχύουν αυτούσιες σε όλα τα scooter, για το αδιάβλητο της διαδικασίας. Τα προς μέτρηση scooter είναι εφοδιασμένα με τη μεγαλύτερη δυνατή ποσότητα καυσίμου στα ρεζερβουάρ τους (γεμισμένα), τα ελαστικά που φορούν έχουν την πίεση που αναγράφει ο κατασκευαστής και πέραν το βάρος του οδηγού και του συνεπιβάτη σε δεύτερο χρόνο (περίπου 75+75 κιλά), δεν υπάρχει τίποτα άλλο μέσα σε αυτά (αποσκευές κράνη, τσάντες). Η διαδικασία ακινητοποίησης γίνεται σε συγκεκριμένο οδόστρωμα (ίδιο με αυτό των μετρήσεων επιδόσεων και ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και γίνεται το σχετικό κοκκάλωμα με τον οδηγό να πιέζει με δύναμη και τις δύο μανέτες.


Φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ/ώρα


To Keeway Vieste 300 ακινητοποιήθηκε σε 40,9 μέτρα με 1 άτομο, ενώ με δεύτερο άτομο χρειάστηκε άλλα 5,2 μέτρα.

To Keeway Vieste 300 ακινητοποιήθηκε σε 40,9 μέτρα με 1 άτομο, ενώ με δεύτερο άτομο χρειάστηκε άλλα 5,2 μέτρα.

Το όργανο μέτρησης αναλαμβάνει να μετρήσει τη διανυθείσα απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ./ώρα μέχρι το κάθε scooter να ακινητοποιηθεί πλήρως. Η επιβράδυνση αφορά την πέδηση  από τα 100 στα 0, η οποία εξομοιώνει  ένα φρενάρισμα πανικού.  Με διαφορά εκατοστού κρίνεται η πρώτη θέση μεταξύ C 400 και Xciting S, με το scooter της BMW να επικρατεί τελικά, ενώ τα δύο αυτά μοντέλα ήταν και τα μόνα που φρέναραν σε απόσταση μικρότερη από 40 μέτρα. Ακριβώς πίσω τους ακολουθούν DTX και X-Town, επιβεβαιώνοντας την πολύ καλή φήμη που συνοδεύει τα μοντέλα της Kymco στον τομέα της πέδησης. Στη 5η θέση έχει σκαρφαλώσει το Vieste που χάρη στο μικρό βάρος του χρειάστηκε λιγότερα από 41 μέτρα για να ακινητοποιηθεί. Maxsym, Downtown και Burgman βρίσκονται στις θέσεις 6 -8, με απόσταση φρεναρίσματος μεγαλύτερη των 41 μέτρων και τα 3. Την δεκάδα κλείνουν Forza και ΧΜΑΧ τα οποία χρειάζονται περισσότερα από 43 μέτρα για να φρενάρουν, ήτοι 3 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση από τον πρώτο της κατάταξης. 

Το KYMCO Downtown 350 ακινητοποιήθηκε σε 42,10 μέτρα με 1 άτομο στη σέλα. Το δικάβαλο προσέθεσε άλλα 7,1 μέτρα στην απαιτούμενη απόσταση.

Το KYMCO Downtown 350 ακινητοποιήθηκε σε 42,10 μέτρα με 1 άτομο στη σέλα. Το δικάβαλο προσέθεσε άλλα 7,1 μέτρα στην απαιτούμενη απόσταση.


Το Suzuki Burgman 400 πέτυχε μια απόσταση ακινητοποίησης 42,8 μέτρων στο 1 άτομο και πρακτικά κατάφερε την ίδια απόσταση στο δικάβαλο (42,9 μέτρα).

Το Suzuki Burgman 400 πέτυχε μια απόσταση ακινητοποίησης 42,8 μέτρων στο 1 άτομο και πρακτικά κατάφερε την ίδια απόσταση στο δικάβαλο (42,9 μέτρα).


Το SYM Maxsym 400i χρειάστηκε 41,4 μέτρα για να ακιονητοποιηθεί με 1 άτομο, ενώ με τα 42,7 μέτρα ακινητοποίησης με δικάβαλο κέρδισε την 3η θέση της ανάλογης κατάταξης.

Το SYM Maxsym 400i χρειάστηκε 41,4 μέτρα για να ακιονητοποιηθεί με 1 άτομο, ενώ με τα 42,7 μέτρα ακινητοποίησης με δικάβαλο κέρδισε την 3η θέση της ανάλογης κατάταξης.

ΜΟΝΤΕΛΑ 100-0 (μέτρα)
BMW C 400 GT 39,80
Kymco Xciting S 400 39,90
Kymco DT X 360 40,70
Kymco X-town 300 40,80
Keeway Vieste 300 40,90
Sym Maxsym 400 41,40
kymco Downtown 350 42,10
Suzuki Burgman 400 42,80
Honda Forza 350 43,40
Yamaha XMAX 300 43,70
  

Φρενάρισμα με δικάβαλο ίσον περισσότερα μέτρα!

Το δεύτερο άτομο δεν επηρεάζει μόνο το συνολικό βάρος, αλλά  ανακατεύει και την κατάταξη. Ίδιο σκηνικό στις δύο πρώτες θέσεις, με τη διαφορά ότι το Xciting S ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι αυτό και το C400 δείχνουν σχεδόν ανεπηρέαστα από το εξτρά βάρος. Maxsym, Burgman και Forza κερδίζουν έδαφος και θέσεις στη δεκάδα, επιδεικνύοντας αξιοζήλευτη σταθερότητα στο φρενάρισμα με ένα και δύο άτομα.  Ακολουθούν DTX, X-Town και Vieste με διαφορά ενός μέτρου μεταξύ τους, ενώ στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται ΧΜΑΧ και Downtown που δείχνουν να δυσκολεύονται να διαχειριστούν το επιπλέον βάρος.
 
ΜΟΝΤΕΛΑ 100-0 με 2 άτομα (μέτρα)
Kymco Xciting S 400 40,10
BMW C 400 GT 40,40
Sym Maxsym 400 42,87
Suzuki Burgman 400 42,90
Honda Forza 350 44,40
Kymco DT X 360 45,00
Kymco X-town 300 46,00
Keeway Vieste 300 46,10
kymco Downtown 350 48,27
Yamaha XMAX 300 48,86
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »