Σέλα: Η μεγάλη επιφάνεια της σέλας με το πλούσιο αφρώδες, θα κρατήσει ξεκούραστο οδηγό και συνεπιβάτη, για μεγάλο χρονικό διάστημα

    Aνεση – Εργονομία: Βασισμένο στην ουσία

    Μπορεί να μην ανήκει στην κατηγορία των Gt Scooters, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι ο αναβάτης δεν θα βολευτεί επάνω στη σέλα του K-XCT, η οποία έχει αρκετό αφρώδες υλικό και κάνει ευχάριστη τη διαμονή του, για αρκετό διάστημα πάνω της. Στο εμπρός της μέρος λεπταίνει,  για να είναι ευκολότερα προσβάσιμη σε όλους τους σωματότυπους , καθώς ακόμα και πιο μικρόσωμοι αναβάτες θα ακουμπήσουν με ασφάλεια τα πόδια στο έδαφος. Μεγάλο είναι και το κομμάτι που αναλογεί στον συνεπιβάτη, που έχει μικρό σκαλοπάτι σε σχέση με τον αναβάτη και έτσι μπορεί από τη μία πλευρά να καλύπτεται από τον αέρα, αλλά στο έντονο κόψιμο του τιμονιού, τα γόνατα του θα βρουν πάνω στα χεριά του αναβάτη. 

    Αν στρίψεις το κλειδί της μίζας αριστερά, θα αποκαλυφθεί ο χώρος κάτω από τη σέλα, η οποία παραμένει ανοιχτή με τη βοήθεια δύο μικρών αμορτισερ. Έχει χωρητικότητα 41 λίτρων και χωράει ένα full face κράνος, καθώς και κάποια μικροαντικείμενα, ενώ διαθέτει και ένα χρήσιμο φωτάκι LED, που διευκολύνει τον αναβάτη να βρει τα χαρτιά του ή άλλα αντικείμενα, ειδικότερα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

    Ο αναβάτης έχει επίσης στη διάθεση του και ένα ντουλαπάκι που βρίσκεται στο αριστερό μέρος της ποδιάς και το οποίο φέρει στο εσωτερικό του παροχή ρεύματος για να φορτίσει ηλεκτρικές συσκευές. Ένας γάντζος που βρίσκεται κεντρικά στην ποδιά θα βοηθήσει στην μεταφορά κάποιας τσάντας ή ενός μικρού χαρτοφύλακα. Τα όργανα ελέγχου έχουν πλήρως ψηφιακές ενδείξεις και αποτελούνται από δύο κυκλικές οθόνες. Στην αριστερή απεικονίζεται το στροφόμετρο, το ταχύμετρο και οι ολικοί και μερικοί χιλιομετρητές. Στην δεξιά οθόνη υπάρχουν πληροφορίες για την στάθμη καυσίμου, τη θερμοκρασία του κινητήρα και ένα ρολόι. Οι διακόπτες είναι όμορφη σε σχεδίαση και εργονομικά δεν δυσκολεύουν τον αναβάτη. 

    Η ζελατίνα είναι κοντή αφήνοντας αρκετό οπτικό πεδίο στον αναβάτη. Θα βοηθήσει στην προστασία από τον αέρα μέχρι τα 100 χιλιόμετρα, όμως από εκεί και πάνω αυξάνονται οι στροβιλισμοί και ο αέρας στον αναβάτη. Το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 168 κιλά και δεν δυσκολεύει τον αναβάτη είτε βρίσκεται εν κινήσει, είτε είναι σβηστό και χρειαστεί να το μετακινήσει.

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400