Φρένα: Η τριπίστονη δαγκάνα με τον δίσκο 260 χιλ και τα σωληνάκια υψηλής, προσφέρουν απίστευτη δύναμη στο φρενάρισμα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Σε βγάζουν ασπροπρόσωπο

    Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, προσφέρει ακαμψία και καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη, ενώ το εξαιρετικό ζύγισμά του, εξαφανίζει το βάρος και σου επιτρέπει να κινείσαι με τρομερή ευελιξία. Στην σπορ συμπεριφορά του μοντέλου, συμμετέχουν ενεργά οι  αναρτήσεις, που αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση σε 5 προεπιλεγμένες θέσεις. Η σφιχτή ρύθμισή τους, προσφέρει σταθερότητα και κράτημα σε όλες τις συνθήκες.

    Στον τομέα της πέδησης, το K-XCT έχει εξοπλιστεί με ένα δίσκο τύπου μαργαρίτα 260 χιλιοστών, που συνδυάζεται με δαγκάνα 3 εμβόλων μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα, που συνδυάζεται με δαγκάνα 2 εμβόλων πίσω. Τα σωληνάκια είναι υψηλής πίεσης και μαζί με το δικάναλο σύστημα ABS της Bosch, εξασφαλίζουν ασφάλεια στον αναβάτη κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Οι τροχοί μπροστά και πίσω, είναι 14 και 13 ιντσών αντίστοιχα. 

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400