Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Ευελιξία στην οδήγηση: Παιχνιδάκι! 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ίδιος στόχος, διαφορετική προσέγγιση. Το δίδυμο των Vieste διέπεται από τη βασική αρχή της άνεσης και της πολυχρηστικότητας, προτάσσοντας τα πλούσια GT χαρακτηριστικά του. Η εργονομία της θέσης οδήγησης μαρτυράει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα scooter έτοιμο να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, αν και στην περίπτωση υψηλόσωμου αναβάτη το τιμόνι θα έρθει κοντά στα γόνατα του όταν εκτελεί ελιγμό. Τη λύση εδώ δίνουν οι μεγάλες κεκλιμένες πλατφόρμες που δίνουν τη δυνατότητα για διαφορετική και πιο άνετη τοποθέτηση των ποδιών. Το Vieste φωνάζει ευχρηστία σε όλες τι συνθήκες και σε κάθε χιλιόμετρο που διανύει. Η χαμηλή σέλα, η οποία δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, μετατρέπουν τις στατικές μανούβρες σε παιχνιδάκι. Προσοχή θέλει στο πλαϊνό σταντ –υπάρχει και διπλό στο στάνταρ εξοπλισμό- καθώς έχει μικρή γωνία ανοίγματος. Το μικρό μεταξόνιο και η λεπτή σιλουέτα συνθέτουν το ιδανικό σκηνικό για γρήγορους αέρινους ελιγμούς, με το scooter της Keeway να εκτελεί ότι βρεθεί στο διάβα του και να τρυπώνει παντού εύκολα και αβίαστα.

Επιδόσεις: Ζωηρός ο 125άρης, άνετος και εκτός πόλης ο 300άρης

Όσον αφορά τις δύο εκδόσεις, ο 125αρης κινητήρας δείχνει μεγαλύτερη προτίμηση σε ταχύτητες μέχρι 80 χλμ./ώρα έχοντας ζωηρή λειτουργία και ικανά αποθέματα ροπής για γρήγορες μεταβάσεις, εξοικονομώντας παράλληλα καύσιμο και πολύτιμο χρόνο μέσα στο κυκλοφοριακό χάος της πόλης. Η έκδοση των 300 κυβικών αυξάνει τις προοπτικές μετακίνησης ακόμα και εκτός αστικού ιστού, ενώ απολαμβάνει τα ίδια πλεονεκτήματα ευελιξίας με το 125 εντός πόλης. Το μοτέρ είναι αρκετά ζωηρό και 22 ίπποι επιταχύνουν δυνατά το ελαφρύ -μόλις 147 κιλά- κορμί του Vieste, το οποίο ανεβάζει αγόγγυστα χιλιόμετρα ακόμα και με δεύτερο άτομο στη σέλα. Από τον εξοπλισμό του 300 απουσιάζει το traction control, κάτι που συναντάμε στα περισσότερα scooter της κατηγορίας του.

Αναρτήσεις ρυθμισμένες για την άνεση

Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην άνεση, με τα δύο Vieste να καταπίνουν τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να μεταφέρουν ανεπιθύμητους κραδασμούς στον αναβάτη. Ακόμα και όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν, η αμεσότητα των Vieste στις εντολές του αναβάτη και η σταθερότητα του πλαισίου ξαφνιάζουν ευχάριστα, με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης να βάζουν το όριο για ακόμα περισσότερο παιχνίδι. Τα φρένα λειτουργούν υποδειγματικά ακόμα και υπό πίεση, με το πίσω ABS να είναι λίγο πιο παρεμβατικό από το επιθυμητό.