Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Στην πόλη: Ευέλικτο και ζωηρό

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, το DT X δεν παύει να είναι σκούτερ και όπως όλα τα σκούτερ οφείλει να είναι ιδανικό για το αστικό περιβάλλον. Εκεί που το ζητούμενο είναι η ευελιξία, το νέο μοντέλο της Kymco τα καταφέρνει εξαιρετικά, κρύβοντας το βάρος των 194 κιλών (πλήρες υγρών) στις επιτόπιες μανούβρες, οι οποίες γίνονται εύκολα χάρη στο σωστό ζύγισμα και στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Η διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα δεν θα αποτελέσει ποτέ πρόβλημα, ενώ όταν η κίνηση αραιώσει και ανοίξεις περισσότερο το γκάζι θα δεις ότι ο κινητήρας είναι πρόθυμος να επιταχύνει σε όλο το φάσμα των στροφών, μέχρι να στείλει το κοντέρ πάνω από τα 145 χλμ/ώρα. Αν στα παραπάνω συνυπολογίσεις τα 10.3 δλ. που χρειάζονται για το 0-100 χλμ/ώρα, τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και το traction control που δεν σε κόβει χωρίς λόγο, είναι εύκολο να καταλάβεις γιατί ο G5-SC είναι από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της κατηγορίας.


Σφιχτό αλλά σπορ στον ανοικτό δρόμο

Κινούμενος στην πόλη και βλέποντας δίπλα σου τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, θα σκεφτείς ότι ένα crossover σκούτερ δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα, αλλά θα καταλάβεις επίσης ότι η ¨σκληρή¨ εμφάνιση συμβαδίζει με τη λειτουργία των αναρτήσεων. Στις λακκούβες θα καταλάβεις ότι η Kymco επέλεξε να δώσει μεγαλύτερο βάρος στη σπορ συμπεριφορά, οπότε είναι σίγουρο πως θα ψαχτείς με τη ρύθμιση προφόρτισης των πίσω αμορτισέρ, για να επιτύχεις τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης-απόδοσης για εσένα. Αν βέβαια έχεις βρεθεί σε δρόμο με στροφές θα σκεφτείς δύο φορές τη συγκεκριμένη αλλαγή, αφού η συμπεριφορά του DT X είναι κάτι παραπάνω από ευχάριστη. Βουτά από στροφή σε στροφή με ιδιαίτερη ευκολία αλλά και με μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς να ακούς το κεντρικό σταντ να βρίσκει στην άσφαλτο κάθε φορά που πλαγιάζεις λίγο παραπάνω, όπως συμβαίνει συχνά σε σκούτερ της κατηγορίας. Τα φρένα ολοκληρώνουν το πακέτο με δύναμη αλλά και σωστή αίσθηση (45,2 μέτρα για το 100-0χλμ/ωρα), ενώ η νέα θέση οδήγησης σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τα παραπάνω στοιχεία τόσο σε γρήγορους ρυθμούς όσο και σε χαλαρές βόλτες.


Εξορμήσεις και... χωρίς άσφαλτο!

Αν από την άλλη σου αρέσουν οι πιο μακρινές εξορμήσεις, το μόνο που θα χρειαστείς είναι η μεγαλύτερη ζελατίνα από τον κατάλογο των αξεσουάρ, αφού τα GT χαρακτηριστικά σου επιτρέπουν να ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο, διατηρώντας με άνεση ταχύτητες 120-130χλμ/ώρα. Η διαφορά με το DT Χ είναι ότι σε αυτές τις εξορμήσεις μπορεί να περιλαμβάνεται και χώμα. Δεν πρέπει φυσικά να ξεχνάς ότι πρόκειται για σκούτερ και όχι για εντούρο, οπότε μην περιμένεις ότι θα μπορείς να οδηγείς όρθιος περνώντας μέσα από βράχια κλπ. Οι εκτός δρόμου διελεύσεις θα πρέπει να περιορίζονται σε βατούς χωματόδρομους, όπου τα ελαστικά θα σου δώσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν θελήσεις να κατέβεις σε μια παραλία που είδες από ψηλά ή όταν εξερευνήσεις πού τελειώνει ένα μονοπάτι, στοιχεία που αυτομάτως κάνουν κάθε σου εκδρομή πολύ πιο ενδιαφέρουσα. Αυτό άλλωστε είναι και το ζητούμενο από ένα τέτοιο σκούτερ.
 

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400