• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο πολύ επιτυχημένος μονοκύλινδρος των 373 κ.εκ. τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας με 44 ίππους ισχύος.

    Κινητήρας

     

    Η φήμη της KTM στους δυνατούς μονοκύλινδρους κινητήρες συνεχίζεται, αφού το 390 Adventure δανείζεται την αθλητική καρδιά του 390 Duke που είναι έτοιμη και για τις Euro 5 προδιαγραφές. Αυτό σημαίνει ότι βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας, με απόδοσή 44 ίππων στις 9.000 σ.α.λ και 3,8 kgm ροπής στις 7.000σ.α.λ, νούμερα που προσεγγίζουν το ανώτατο όριο του διπλώματος Α2. Η μόνη αλλαγή έχει να κάνει με το ψυγείο, το οποίο πλέον είναι κυρτό και φιλοξενεί δύο ανεμιστήρες-βεντιλατέρ. Αυτή η σχεδίαση έχει σαν αποτέλεσμα η θερμοκρασία λειτουργίας να διατηρείται σε χαμηλότερα επίπεδα και η ζέστη να απωθείται μακριά από το σώμα του αναβάτη σε αντίθεση με το Duke. Η Τενερίφη είχε αρκετή ζέστη, αλλά όχι την κίνηση της Αθήνας, οπότε θα περιμένουμε την δοκιμή επί ελληνικού εδάφους για να διαπιστώσουμε καλύτερα την λειτουργία του συστήματος.       

    Η KTM συνηθίζει να εξοπλίζει τα μοντέλα της με τεχνολογικά καλούδια και το 390 Adventure δεν εξαιρείται αφού διαθέτει γκάζι Ride by wire, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης αλλά και Traction Control που επεμβαίνει σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και μπορεί να απενεργοποιηθεί αν το επιθυμείς. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται quick shifter για ανεβάσματα αλλά και κατεβάσματα ταχυτήτων, ώστε να μην ζηλεύεις απολύτως τίποτα από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσουμε και τα χαμηλά νούμερα κατανάλωσης που δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από το γυμνό αδελφάκι του, καταλαβαίνουμε γιατί ο δημοφιλής κινητήρας 373,2 κυβικών ταιριάζει γάντι και στο νέο 390 Adventure.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ