• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η WP δηλώνει και πάλι το παρόν στο 390 Adventure με τις αναρτήσεις APEX εμπρός και πίσω.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

     

    Για  να αντεπεξέλθει σε κάθε είδους διαδρομή, το πλαίσιο του 390 Adventure κατασκευάζεται από ατσάλινο χωροδικτύωμα, σε μια διάταξη που θυμίζει το 450 Rally, ώστε να είναι ελαφρύ αλλά ταυτόχρονα στιβαρό. Μπορεί να βασίζεται στο 390 Duke όμως διαθέτει αρκετές αλλαγές  για να ταιριάζει με τον χαρακτήρα του νέου μοντέλου όπως το μακρύτερο μεταξόνιο και η διαφορετική  γεωμετρία. Διαφορετικό είναι το υποπλαίσιο για να μπορεί να δεχθεί εκτός από τον συνεπιβάτη και βαλίτσες, όπως και το αλουμινένιο ψαλίδι που πλέον είναι μακρύτερο κατά 15χιλ.  
      
    Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στον τομέα των αναρτήσεων, αφού η WP παρέχει για το 390 Adventure κορυφαίες λύσεις που ξεφεύγουν από τα δεδομένα της κατηγορίας. Μπροστά συναντάμε το ανεστραμμένο πιρούνι APEX 43χιλ το οποίο ρυθμίζεται ως προς την αποσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ από την ίδια σειρά προέρχεται και το αμορτισέρ που εδράζεται χωρίς μοχλικό και διαθέτει ρυθμίσεις για την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση. Οι αναρτήσεις μιας μοτοσυκλέτας που προορίζεται και για εκτός δρόμου οδήγηση οφείλουν να έχουν μεγάλες διαδρομές, όποτε τα 170 και τα 177 χιλ για το πιρούνι και το αμορτισέρ αντίστοιχα, καλύπτουν τις απαιτήσεις.

    Για την πέδηση της μοτοσυκλέτας υπεύθυνες είναι και πάλι οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Bybre με δίσκο 320 χιλ στο μπροστινό μέρος, ενώ πίσω μια μονοπίστονη δαγκάνα συνεργάζεται με έναν δίσκο 230χιλ. Οι χυτοί τροχοί αλουμινίου είναι 19 και 17 ιντσών και εφοδιάζονται με τα ελαστικά μικτής χρήσης ΤKC 70 της Continental και το 2κάναλο cornering ABS 9.1 MP προέρχεται από την Bosch, ξεχωρίζοντας και για την λειτουργία Off-Road όπου επεμβαίνει πιο διακριτικά μόνο στον εμπρός τροχό.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ