• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένα από τα πρώτα ¨εξωγήινα¨φανάρια της βιομηχανίας που, σε συνδυασμό με την όλη σχεδίαση του 390 Adventure, το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο.

Αιχμηρές Kiska γραμμές από όπου και αν το κοιτάξεις.

Αιχμηρές Kiska γραμμές από όπου και αν το κοιτάξεις.

Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής

 

Η εμφάνιση του νέου 390 Adventure κινείται στα πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων της KTM όντας σύγχρονη και αιχμηρή, όπως μας έχει συνηθίσει ο σχεδιαστικός οίκος Kiska. Οι ομοιότητες όμως με το 390 Duke σταματούν στον μπροστινό Led προβολέα, αφού η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ξεκαθαρίζει από μακριά τις χωμάτινες προθέσεις της, θυμίζοντας περισσότερο το μεγαλύτερο 790 Adventure και τις Rally μοτοσυκλέτες της Αυστριακής εταιρίας. Η ¨μάσκα¨ προεξέχει εμφανώς και φιλοξενεί μια μικρή ζελατίνα (ρυθμίζεται σε δύο θέσεις) για να βλέπεις πάνω από αυτήν ακόμα και αν λερωθεί, ενώ λίγο χαμηλότερα συναντάμε και τα δύο ημιδιάφανα τμήματα που έχουν σκοπό να κατευθύνουν τον αέρα μακριά από τον αναβάτη, όπως στο 790 Adventure.

Το ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων (1 λίτρο μεγαλύτερο από το 390 Duke) κατέχει κεντρικό ρόλο στη σχεδίαση, με τα πλαστικά τμήματα στο κάτω μέρος του να φροντίζουν για την προστασία στην σκληρή χρήση. Παρόλα αυτά παρατηρούμε ότι η χρήση πλαστικών δεν είναι εκτεταμένη, κάτι σύνηθες στις μοτοσυκλέτες που προορίζονται για εκτός δρόμου χρήση, οπότε και το πίσω τμήμα ακολουθεί στο ίδιο μοτίβο, δίνοντας το στοιχείο του μινιμαλισμού και της περιπέτειας. Φυσικά σε αυτό συμβάλλουν τόσο η προστατευτική ποδιά και οι χούφτες, όσο και τα χρώματα τα οποία ταιριάζουν σε αυτό το προφίλ, με το πορτοκαλί να κερδίζει τις εντυπώσεις στην πρώτη ματιά. Η ματ υφή της βαφής ολοκληρώνει το σύνολο ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, ενώ η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα για την κατηγορία.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ