• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Honda ST125 DΑΧ: Ο θρύλος επιστρέφει

Honda ST125 DΑΧ: Ο θρύλος επιστρέφει

Το εμβληματικό Mini Moto της Honda, που ντεμπούταρε πριν από 53 χρόνια, επιστρέφει δριμύτερο!

HONDA: ADV350 αυτό το scooter σε πάει στο χώμα.

Honda ST125 DΑΧ: Ρετρό σχεδίαση που ξυπνά μνήμες

Η μορφή του Dax είναι άμεσα αναγνωρίσιμη κα το νέο μοντέλο, ξέρει πώς να χτυπήσει τις κατάλληλες χορδές στους aficionados του. Η «μονοκόκ» μορφή, με το βαμμένο πλαίσιο που εκτείνεται από εμπρός μέχρι πίσω, το στρογγυλό φανάρι εμπρός, το σχήμα της σέλας, ο τρόπος που «βγαίνει» η εξάτμιση από την δεξιά πλευρά, όλα αποτελούν φόρο τιμής στο πρωταρχικό μοντέλο. Οι μικροί τροχοί και το μπόλικο χρώμιο, είναι επίσης στοιχεία άρρηκτα συνδεδεμένα με το Dax και τα 70s και η Honda μας έχει αποδείξει πολλάκις, ότι μπορεί να κάνει εξαιρετική αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

125 κυβικά με 9,25 ίππους και ημιαυτόματο σασμάν

Το νέο Dax χρησιμοποιεί τον γνωστό πλέον, μονοκύλινδρο 125άρη κινητήρα της Honda, ο οποίος κινεί και τα Monkey 125 και Super Cub C125. Για την περίπτωση του Dax, ο κινητήρας ανακοινώνεται στους 9,25 ίππους στις 7.000σαλ με μέγιστη ροπή 10,8ΝΜ στις 5.000σαλ, ενώ φέρει ημιαυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων χωρίς μανέτα συμπλέκτη, σε αντίθεση με το χειροκίνητο 5 σχέσεων, που φορά το Monkey 125. Το ρεζερβουάρ του νέου Dax ανακοινώθηκε στα 3,8 λίτρα, όμως οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια εξαιρετικά μικρή κατανάλωση 1,3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, που φτάνει την θεωρητική αυτονομία στα 290 χιλιόμετρα.  Το ρεζερβουάρ είναι ενσωματωμένο στο πάνω τμήμα του πρεσαριστού, ατσάλινου πλαισίου, κάνοντας του ουσιαστικά μια μονοκόκ κατασκευή.
 

Θα έχει και θέση συνεπιβάτη!

Να και μια έκπληξη: Το νέο Dax έχει και θέση συνεπιβάτη, παρά το πολύ μικρό του μέγεθος! Προσέξτε την ύπαρξη πίσω μαρσπιέ, αλλά και χειρολαβής στήριξης για το δεύτερο άτομο. Φυσικά θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, να το δούμε αυτό στην πράξη… Ως προς τα εργονομικά χαρακτηριστικά της θέσης οδήγησης, η σέλα απέχει 775 χιλιοστά από το έδαφος, ενώ γίνεται χρήση τιμονιού με ψηλές χειρολαβές, που θυμίζει στην μορφή τα διπλά, αναδιπλούμενα στελέχη του τιμονιού στο αυθεντικό μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »