Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι παρόμοιος με αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και X-ADV, αλλά διαθέτει πλέον αυξημένη ιπποδύναμη κατά 4 ίππους, φτάνοντας τους 58, ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατ

Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι παρόμοιος με αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και X-ADV, αλλά διαθέτει πλέον αυξημένη ιπποδύναμη κατά 4 ίππους, φτάνοντας τους 58, ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατάλληλη για Α2 δίπλωμα. Το μεγάλο πλεονέκτημα του είναι η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση που πετυχαίνει.

Η Honda, από το 2010 μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 140.000 κιβώτια DCT στην Ευρωπαϊκή αγορά. Στο νέο Forza προχωράει ένα βήμα παραπέρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων α

Η Honda, από το 2010 μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 140.000 κιβώτια DCT στην Ευρωπαϊκή αγορά. Στο νέο Forza προχωράει ένα βήμα παραπέρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων αλλαγής σχέσεων του DCT, με το επίπεδο 1 να είναι το πιο χαλαρό και το επίπεδο 4 να κρατάει μέχρι ψηλά τις στροφές και να κατεβάζει σχέσεις νωρίτερα.

Γνώριμη εικόνα στο πίσω μέρος, με 15αρη τροχό και τελικό εξάτμισης ακριβώς όπως και στο X-ADV. Το μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν εξαιρετική

Γνώριμη εικόνα στο πίσω μέρος, με 15αρη τροχό και τελικό εξάτμισης ακριβώς όπως και στο X-ADV. Το μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν εξαιρετική σταθερότητα και σιγουριά.

  • Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι παρόμοιος με αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και X-ADV, αλλά διαθέτει πλέον αυξημένη ιπποδύναμη κατά 4 ίππους, φτάνοντας τους 58, ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατ
  • Η Honda, από το 2010 μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 140.000 κιβώτια DCT στην Ευρωπαϊκή αγορά. Στο νέο Forza προχωράει ένα βήμα παραπέρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων α
  • Γνώριμη εικόνα στο πίσω μέρος, με 15αρη τροχό και τελικό εξάτμισης ακριβώς όπως και στο X-ADV. Το μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν εξαιρετική

Κινητήρας

Ένας παλιός γνώριμος σε νέα λημέρια. Ο δικύλινδρος σε σειρά υδρόψυκτος κινητήρας με τα διαστήματα ανάφλεξης των 270 μοιρών, είναι παρόμοιος με αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και X-ADV. Διατηρώντας την χωρητικότητα, με ίδια διάμετρο και διαδρομή εμβόλων, στα επίπεδα των 745 κ.εκ., διαθέτει πλέον αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή και φυσικά είναι εναρμονισμένος με τις Euro 5 προδιαγραφές. Η απόδοση του αγγίζει τους 58 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 7 kg-m στις 4.750 σ.α.λ., ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατάλληλη για Α2 δίπλωμα. Η Ride-by-wire λειτουργία γκαζιού επιτρέπει τη χρήση 4 διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης -Sport, Standard, Rain, User- τα οποία μεταβάλλουν ανάλογα τα ηλεκτρονικά συστήματα του Forza 750 και τα οποία αλλάζουν εν κινήσει απλώς με ένα στιγμιαίο κλείσιμο του γκαζιού. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε ισχύς κινητήρα 3 επιπέδων, engine brake 3 επιπέδων, traction control 3 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης και πρόγραμμα αλλαγής DCT 4 επιπέδων, τα οποία ρυθμίζονται σύμφωνα με τον επιλεγμένο χάρτη οδήγησης, ενώ μπορούν να διαμορφωθούν ξεχωριστά και κατΆ επιλογήν στο mode user. Το Forza 750 χρησιμοποιεί ένα 6τάχυτο DCT κιβώτιο με δυνατότητα επιλογής εντελώς  αυτόματης χρήσης ή ημι-αυτόματη αλλαγή σχέσεων μέσω paddles στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Η Honda, από το 2010 μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 140.000 κιβώτια DCT στην Ευρωπαϊκή αγορά. Στο νέο Forza προχωράει ένα βήμα παραπέρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων αλλαγής σχέσεων του DCT, με το επίπεδο 1 να είναι το πιο χαλαρό και το επίπεδο 4 να κρατάει μέχρι ψηλά τις στροφές και να κατεβάζει σχέσεις νωρίτερα. Ο κινητήρας είναι αρκετά ολιγαρκής σε καύσιμο και αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του, αφού παρουσιάζει καταναλώσεις 300αριου με τη μέση τιμή να μην υπερβαίνει τα 4,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 13,2 λίτρων, να ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα ανάμεσα σε κάθε ανεφοδιασμό. Αύξησε την ισχύ του Forza 750 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!