Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Honda κατασκευάζει ένα υβριδικό scooter. Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στα δημοφιλή Integra και X-ADV για να γίνει κατανοητός ο στόχος της Ιαπωνικής εταιρείας να προσφέρει mega scooter πολλαπλών δυνατοτήτων. Έτσι και στην περίπτωση του Forza 750 φαίνεται ότι είχαν στο μυαλό τους κάτι παραπάνω από ένα scooter απλής διεκπεραίωσης καθημερινών αποστάσεων. Εξάλλου, η κατηγορία των mega scooter εκτός από πρακτικότητα προσφέρει πλέον και fun to drive δυνατότητες χάρη στα εν γένει σπορ χαρακτηριστικά των μοντέλων που την απαρτίζουν. Το Forza 750 λοιπόν, βασισμένο σε αυτή τη φιλοσοφία και έχοντας ξεκάθαρα τόσο αστικό όσο και τουριστικό προσανατολισμό, παντρεύει περίτεχνα την ευχρηστία με την απόλαυση, το καθημερινό με το σπορ. Η κίνηση στην πόλη μοιάζει παιχνίδι, καθώς το εξαιρετικό σε λειτουργία κιβώτιο DCT και ο ροπάτος κινητήρας με τον άψογο ψεκασμό, σου λύνουν κυριολεκτικά τα χέρια και σε βοηθάνε να ξεγλιστρήσεις χωρίς κόπο ακόμα και μέσα από δύσκολες καταστάσεις με πυκνό μποτιλιάρισμα. Σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού υπάρχει αρκετή δύναμη για να πεταχτείς πρώτος στα φανάρια, ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ φροντίζουν ώστε να μειώσεις αρκετά τους χρόνους που απαιτούνται για την κάλυψη των καθημερινών διαδρομών. Η αλλαγή στο Sport ή User mode ξεδιπλώνει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη. Οι 4 επιπλέον ίπποι δίνουν περισσότερη ζωντάνια και ιδιαίτερα στο ψηλό φάσμα στροφών, ενώ το DCT στη σπορ λειτουργία, αφήνει το στροφόμετρο να βουτήξει στα κόκκινα πριν περάσει στην επόμενη σχέση και κατεβάζει σχέσεις νωρίτερα. Τα 5,8 δευτερόλεπτα για το 0-100 και τα 6,9 δευτερόλεπτα για το 60-120 είναι νούμερα που δεν μπορείς να αγνοήσεις. Στον ανοιχτό δρόμο, η υψηλή ποιότητα κύλισης, η σωστή ανεμοκάλυψη και άνετη θέση οδήγησης μεταμορφώνουν το Forza 750 σε ένα τουριστικό εργαλείο, το οποίο συνδυαστικά με την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε προτρέπουν να διανύσεις μεγάλες αποστάσεις. Δυστυχώς το αρκετά χρήσιμο για μεγάλες ευθείες cruise control, απουσιάζει από το κατά τα άλλα πλήρες πακέτο εξοπλισμού. Η σπορ διάθεση είναι εμφανής κάτω από το πολυτελή παρουσιαστικό του. Με πλαίσιο και περιφερειακά που θα μπορούσαν να εξοπλίζουν σπορ μοτοσυκλέτα, το Forza 750 μαρτυρά τη δυνατότητα που σου δίνει να το οδηγήσεις γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να καταναλώσεις μεγάλα ποσά ενέργειας. Και αυτό είναι κάτι ξεχωριστό. Η ισορροπημένη κατανομή βάρους αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστη στις γρήγορες αλλαγές κατευθύνσεων, ενώ η σταθερότητα και η ουδέτερη συμπεριφορά που επιδεικνύει το Forza στις στροφές εκπλήσσει ευχάριστα. Η ανάρτηση επιτελεί εξαιρετικό έργο στην απορρόφηση των κραδασμών και κακοτεχνιών του οδοστρώματος, ισορροπώντας ιδανικά μεταξύ άνεσης και κρατήματος, ενώ τα δυνατά φρένα ακινητοποιούν με ευκολία τα 235 κιλά του Forza. Τα 42,3 μέτρα για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 στα 0 χλμ./ώρα επιβεβαιώνει τον παραπάνω ισχυρισμό. Η παρέμβαση του ABS είναι διακριτική και περιορίζεται σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, ενώ για επιπλέον ασφάλεια σε φρενάρισμα πανικού, ενεργοποιούνται αυτόματα τα αλαρμ για να προειδοποιήσουν όσους ακολουθούν.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!