Τα πολύ δυνατά φρένα-ίδιο setup με το X-ADV- περιλαμβάνουν δύο δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin. Το ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston της Showa 41 χιλιοστών μπορεί να μη

Τα πολύ δυνατά φρένα-ίδιο setup με το X-ADV- περιλαμβάνουν δύο δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin. Το ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston της Showa 41 χιλιοστών μπορεί να μην δέχεται ρυθμίσεις καθοδηγεί με ασφάλεια το μπροστινό τροχό των 17 ιντσών.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Η Honda επέλεξε και πάλι τη γνωστή συνταγή με το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι, καθώς εκτός από την απαιτούμενη ακαμψία, δημιουργεί και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Το μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν εξαιρετική σταθερότητα και σιγουριά. Στο σύστημα πέδησης το Forza 750 χρησιμοποιεί το ίδιο setup με το X-ADV, το οποίο περιλαμβάνει δύο δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, σε συνεργασία με δικάναλο ABS της Bosch. Παράλληλα, ένα ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston της Showa 41 χιλιοστών χωρίς ρυθμίσεις καθοδηγεί το μπροστινό τροχό των 17 ιντσών, ενώ το monoshock αμορτισέρ με μοχλικό και δυνατότητα ρυθμίσεων, είναι υπεύθυνο για τον πίσω τροχό των 15 ιντσών.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!