Honda Forza 750 - Test (+video)

Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι παρόμοιος με αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και X-ADV, αλλά διαθέτει πλέον αυξημένη ιπποδύναμη κατά 4 ίππους, φτάνοντας τους 58, ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατ

Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι παρόμοιος με αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και X-ADV, αλλά διαθέτει πλέον αυξημένη ιπποδύναμη κατά 4 ίππους, φτάνοντας τους 58, ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατάλληλη για Α2 δίπλωμα. Το μεγάλο πλεονέκτημα του είναι η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση που πετυχαίνει.

Η Honda, από το 2010 μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 140.000 κιβώτια DCT στην Ευρωπαϊκή αγορά. Στο νέο Forza προχωράει ένα βήμα παραπέρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων α

Η Honda, από το 2010 μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 140.000 κιβώτια DCT στην Ευρωπαϊκή αγορά. Στο νέο Forza προχωράει ένα βήμα παραπέρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων αλλαγής σχέσεων του DCT, με το επίπεδο 1 να είναι το πιο χαλαρό και το επίπεδο 4 να κρατάει μέχρι ψηλά τις στροφές και να κατεβάζει σχέσεις νωρίτερα.

Γνώριμη εικόνα στο πίσω μέρος, με 15αρη τροχό και τελικό εξάτμισης ακριβώς όπως και στο X-ADV. Το μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν εξαιρετική

Γνώριμη εικόνα στο πίσω μέρος, με 15αρη τροχό και τελικό εξάτμισης ακριβώς όπως και στο X-ADV. Το μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν εξαιρετική σταθερότητα και σιγουριά.