Honda E-VO: Έβγαλε στις αγορές το πρώτο της ηλεκτρικό cafe racer

Η Honda παρουσιάζει το E-VO, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής κανονικού μεγέθους της εταιρείας
4 Φωτογραφίες »

Η Honda παρουσιάζει το E-VO, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής κανονικού μεγέθους της εταιρείας

Με ρετρό στυλ το πρώτο ηλεκτρικό κανονικού μεγέθους
Δύο μπαταρίες με δυνατότητα άμεσης αλλαγής
Μέχρι δυόμισι ώρες φόρτιση και 171 χλμ αυτονομία
Απόδοση 20 ίππων και διάθεση στην αγορά της Ασίας

HONDA: Spring Offer Astrea Grand & Supra X με όφελος έως 160ε.

Με ρετρό στυλ το πρώτο ηλεκτρικό κανονικού μεγέθους

Η Honda παρουσιάζει το E-VO, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής κανονικού μεγέθους της εταιρείας, κάνοντας ένα αποφασιστικό βήμα προς το μέλλον των δύο τροχών. Το νέο ηλεκτρικό café racer, που έκανε ντεμπούτο διακριτικά στην αγορά της Ασίας και συγκεκριμένα στην Κίνα, σηματοδοτεί την είσοδο της Honda στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών δρόμου, με το βλέμμα στραμμένο στις ανάγκες της σύγχρονης αστικής μετακίνησης αλλά και στη διατήρηση της αυθεντικής ρετρό αισθητικής.

Δύο μπαταρίες με δυνατότητα άμεσης αλλαγής

Το Honda E-VO εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Wuyang-Honda και διατίθεται στην κινεζική αγορά με την κωδική ονομασία WH8000D. Η μοτοσυκλέτα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις μπαταρίας, 4,1 kWh και 6,2 kWh, οι οποίες αξιοποιούν το σύστημα εναλλαγής μπαταρίας της Honda. Αυτό επιτρέπει στον αναβάτη, όταν τελειώσει η ενέργεια, να αντικαταστήσει άμεσα την άδεια μπαταρία με μια φορτισμένη σε ειδικά σημεία φόρτισης, προσφέροντας σημαντική ευελιξία και ελευθερία κίνησης.

Μέχρι δυόμισι ώρες φόρτιση και 171 χλμ αυτονομία

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το E-VO με την ελαφρύτερη έκδοση των 143 κιλών και την μπαταρία των 4,1 kWh, επιτυγχάνει αυτονομία έως 120 χιλιόμετρα, κάτι που το τοποθετεί ξεκάθαρα στην κατηγορία της αστικής μετακίνησης. Η μεγαλύτερη έκδοση με τριπλή μπαταρία και χωρητικότητα 6,2 kWh αυξάνει την αυτονομία στα 170 χιλιόμετρα, με το συνολικό βάρος να διαμορφώνεται στα 156 κιλά. Και στις δύο περιπτώσεις, η φόρτιση μπορεί να γίνει είτε σε οικιακή πρίζα, είτε σε εμπορικούς σταθμούς φόρτισης, με τους χρόνους να κυμαίνονται από μία έως δυόμισι ώρες, ανάλογα με την επιλογή μπαταρίας και το είδος του φορτιστή.

Απόδοση 20 ίππων και διάθεση στην αγορά της Ασίας

Το Honda E-VO αποδίδει μέγιστη ισχύ 15,3 kW (20 ίππους), επιτρέποντας στο μοντέλο να κινείται άνετα ακόμα και σε αυτοκινητόδρομους, παρά τον αστικό χαρακτήρα του. Το νέο ηλεκτρικό café racer προορίζεται αρχικά για την ασιατική αγορά, με τιμή που διαμορφώνεται στα 30.000 γιουάν, προσφέροντας μια ανταγωνιστική πρόταση για όσους αναζητούν το επόμενο βήμα στην ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με την αξιοπιστία και την τεχνογνωσία της Honda. Πολύ πιθανόν εφόσον έχουν μπει τα ηλεκτρικά για τα καλά στην ζωή μας να δούμε το Honda E-VO  και στην Ελληνική αγορά σύντομα.

BEST BUY
PROION