Honda CT 125 Hunter Cub: Το scrambler Super Cub έρχεται Ευρώπη μέσω Ολλανδίας
|

Η Honda CT 125 Hunter Cub είναι μια ξεχωριστή περίπτωση. Μπορεί να βασίζεται στην πασίγνωστη Super Cub, όμως στην πράξη έχει εξελιχθεί σε ένα mini scrambler με ενισχυμένη off-road ταυτότητα.
Βασισμένη στo Super Cub, αλλά με DNA εκτός δρόμου
Ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα και καλύτερη ροπή στις χαμηλές
Με μανιβέλα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και ABS
Ένα ξεχωριστό μικρό scrambler που μπαίνει νόμιμα στην Ε.Ε.
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!
Βασισμένη στo Super Cub, αλλά με DNA εκτός δρόμου
Η Honda CT 125 Hunter Cub είναι μια ξεχωριστή περίπτωση. Μπορεί να βασίζεται στην πασίγνωστη Super Cub, όμως στην πράξη έχει εξελιχθεί σε ένα mini scrambler με ενισχυμένη off-road ταυτότητα. Η παρουσίασή της έγινε το 2020, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχε επίσημη παρουσία στην Ευρώπη. Αυτό αλλάζει, καθώς εισάγεται πλέον μέσω Ολλανδού αντιπροσώπου, ανοίγοντας τον δρόμο για νόμιμη κυκλοφορία και στην υπόλοιπη Ε.Ε. Σε σχέση με τo Super Cub C125, η CT 125 διατηρεί το ίδιο βασικό σύνολο αλλά με σοβαρές αλλαγές. Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί για χρήση σε χωματόδρομους, με το μπροστινό πιρούνι να προσφέρει διαδρομή 109 χιλιοστών (από 89mm). Οι ακτινωτοί τροχοί φορούν ελαστικά διπλής χρήσης, ενώ η εξάτμιση έχει ανέβει ψηλά στη δεξιά πλευρά, με προστατευτικό καπάκι και σαφές… scrambler look. Πίσω από τη μονή σέλα υπάρχει στιβαρή σχάρα για φόρτωμα ή τοποθέτηση δεύτερης σέλας, καθώς η CT 125 στην ιαπωνική εκδοχή διαθέτει και μαρσπιέ συνεπιβάτη.
Ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα και καλύτερη ροπή στις χαμηλές
Η CT 125 κινείται από τον γνωστό 125άρη τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα της Honda, με φυγοκεντρικό συμπλέκτη και ημιαυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων, όπως και το Super Cub. Η διαφορά βρίσκεται στον αεραγωγό εισαγωγής, που έχει τοποθετηθεί ψηλά στην αριστερή πλευρά κάτω από τη σχάρα. Αυτή η διάταξη μπορεί να περιορίζει λίγο την ισχύ, όμως προσφέρει σημαντικά καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές, καθιστώντας την ιδανική για αργή, τεχνική οδήγηση σε δύσβατο έδαφος. Η Honda ανακοινώνει ισχύ 8,7 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 11 Nm στις 4.500 σ.α.λ., ενώ ο κινητήρας προστατεύεται περιμετρικά από μεταλλικά προστατευτικά σωληνώματα. Η εκτός δρόμου χρήση γίνεται πιο άνετη χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή των αναρτήσεων, την ελευθερία στην κίνηση των ποδιών και την ανθεκτική σχεδίαση.
Με μανιβέλα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και ABS
Η CT 125 διαθέτει τόσο μίζα όσο και κλασική μανιβέλα, ενώ ξεχωρίζει και για το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 5,3 λίτρων, έναντι των 3,8 του Super Cub. Ο σχεδιασμός της είναι πιο λιτός, με απουσία πλαστικών καλυμμάτων, κλασικά φυσούνια στις μπροστινές μπουκάλες, κοντό μπροστινό φτερό και στρογγυλό φανάρι σε μαύρο ματ περίβλημα. Η σέλα είναι αναδιπλούμενη και κάτω της κρύβεται η τάπα του ρεζερβουάρ. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 165 χιλιοστά, ενώ το τιμόνι είναι ενισχυμένο, ψηλά τοποθετημένο, με οριζόντια μπάρα για μεγαλύτερο έλεγχο όταν οδηγείτε όρθιοι. Σε αντίθεση με το Super Cub, το οποία φρενάρει πίσω με ταμπούρο, η CT 125 εξοπλίζεται με πίσω δισκόφρενο και ABS στον μπροστινό τροχό.
Ένα ξεχωριστό μικρό scrambler που μπαίνει νόμιμα στην Ε.Ε.
Με βάρος 120 κιλά και στιβαρή κατασκευή, η Honda CT 125 Hunter Cub είναι η απόδειξη ότι ακόμα και ένα παπί μπορεί να γίνει adventure. Η απλότητα του σχεδιασμού, οι εκτός δρόμου λεπτομέρειες και η κλασική αισθητική την καθιστούν ξεχωριστή πρόταση για όσους θέλουν κάτι ανάλαφρο, αξιόπιστο και διαφορετικό. Η είσοδός της στην Ευρώπη μέσω Ολλανδίας δείχνει ότι το ενδιαφέρον για τέτοιου τύπου μοτοσυκλέτες αυξάνεται και εκτός Ασίας. Και αν τελικά η CT 125 περάσει τα σύνορα και έρθει και στην Ελλάδα, θα μιλάμε για μία από τις πιο cool και λειτουργικές εναλλακτικές στην κατηγορία των μικρών κυβικών.