Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
250 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
76x55 |
Συμπίεση
(:1) |
10.7 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
23/8.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
2.2/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7.7 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
4.1 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
145 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
145 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο ημίδιπλο περιμετρικό |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 43χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
250 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
250 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ. 2Ε |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
90/90-21 |
Ελαστικό
Π |
120/80-18 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.195 |
Πλάτος (χλστ.) |
815 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.445 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
875 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
ΔΥ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
ΔY |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
ΔΥ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
ΔΥ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
ΔΥ/Υ |
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025