Μπορεί το νέο Africa να έχει πιο λεπτή σιλουέτα, όμως οπτικά έχει διατηρήσει το σκληροπυρηνικό και adventure προφίλ που προστάζει η συγκεκριμένη κατηγορία. Είναι επιβλητικό και μυώδες με εντυπωσιακά ποιοτικά χαρακτηριστικά που το τοποθετούν στο άνω άκρο της κατηγορίας. Η σέλα έχει χαμηλώσει σε ύψος (κατά 50 χιλιοστά) φτάνοντας τα 850 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος για ευκολότερη πρόσβαση, ενώ το αφρώδες υλικό της προσφέρει αυξημένα επίπεδα άνεσης σε οδηγό και συνεπιβάτη. Μια έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών έχει τοποθετηθεί στην θέση του πινάκα οργάνων και εκτός από πληρέστατη πληροφόρηση για όλες τις παραμέτρους της μοτοσικλέτας.
Η νέα Africa αποδίδει μέγιστη ισχύς 102 ίππων στις 7500 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 10,7 kg-m στις 6250 με ταυτόχρονη αύξηση της απόδοσης σε όλο το φάσμα στροφών (6% σε πολλά σημεία) σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Είναι παράλληλα από τους οικονομικότερους, αφού ακόμα και με το γκάζι συνεχώς ανοιχτό, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5,7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα με την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 24,8 λίτρων να ξεπερνάει σε κάθε περίπτωση τα 400 χιλιόμετρα.
Οι αναρτήσεις της συγκεκριμένης έκδοσης διαθέτουν ημι-ενεργητική λειτουργία. Το εμπρός πιρούνι των 45 χιλιοστών και το πίσω μονό αμορτισέρ χρησιμοποιούν απευθείας αισθητήρες κίνησης, αντί για αισθητήρες πίεσης που χρειάζονται περισσότερο υπολογισμό, οι οποίοι τροφοδοτούν την μονάδα ελέγχου SCU (Suspension Control Unit). Στη συνέχεια η μονάδα αυτή αντλεί δεδομένα από έναν πίνακα (όχι από έναν αλγόριθμο) και στους υπολογισμούς της λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα από την IMU καθώς και τα δυναμικά δεδομένα του οχήματος από την ECU. Οι υπολογισμοί είναι εξαιρετικά γρήγοροι και η ρύθμιση απόσβεσης πραγματοποιείται μέσα σε μόλις 0,015 δευτερόλεπτα για βέλτιστη λειτουργία ανά πάσα στιγμή.
Στα καταστήματα της Promoto Ginossatis θα βρείτε ετοιμοπαράδοτες τις Honda Africa Twin Adventure El Suspension DCT στην Tricolore έκδοση, αλλά και στην Special Color.