Η νέες 310Τ1& 310Τ2 με την τελειότητα κατασκευής θα σε μαγνητίσουν αμέσως και ο περιπετειώδης χαρακτήρας τους σε καλεί να γεμίσεις την καθημερινότητα σου με adventure στιγμές.

Daytona 310 T1 & 310T2

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Από την πρώτη στιγμή παρουσίασης της, η σειρά 310 της DAYTONA δέχεται σημαντικές αναβαθμίσεις στην γκάμα των προϊόντων και τα χαρακτηριστικά τους. Έτσι δίπλα στο απόλυτα επιτυχημένο Τ310 που βρίσκεται στην κορυφή των ταξινομήσεων μοτοσυκλετών στη χώρα μας, έρχονται να προστεθούν δύο νέες έκδοσεις. Πρόκειται για το 310Τ1 που κουβαλάει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά και αναβαθμίσεις του Τ310, αλλά φέρει επιπλέον μονόμπρατσο ψαλίδι και έγχρωμη TFT οθόνη και το 310Τ2 που ενσωματώνει όλο το τεχνολογικό υπόβαθρο της σειράς, αλλά δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο στοιχείο της περιπέτειας με επιμέρους adventure χαρακτηριστικά.
 
 Στο 310Τ1 το όμορφο και με ομοιογενές σχήμα μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Κατασκευάζεται από αλουμίνιο και σύμφωνα με την Daytona, επιτυγχάνει μείωση του βάρους και αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας και την σταθερότητας, προσφέροντας παράλληλα εύκολη και γρήγορη αφαίρεση του τροχού. Η νέα πίσω ζάντα έχει εντυπωσιακή σχεδίαση 5 διπλών ακτινών. Μεγάλη και προφανής αλλαγή για την 310T2, αποτελούν οι τροχοί 19 και 17 ιντσών ακτινωτής σχεδίασης, που χρησιμοποιούνται πλέον στο μοντέλο προσφέροντας ακόμα περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες. Οι ακτινωτοί τροχοί, μειώνουν το συνολικό βάρος της ζάντας, προσφέρουν μεγαλύτερη ευκαμψία και προσαρμογή σε διαφορετικές συνθήκες δρόμου και καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών. Οι ακτινωτές ζάντες φέρουν ειδική σχεδίαση για τη χρήση tubeless ελαστικών, με τις ακτίνες να εδράζονται περιφερειακά της ζάντας, στο χείλος του τροχού. Τα ελαστικά που χρησιμοποιεί η 310Τ2 είναι διαστάσεων 110/80-19 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Και τα δύο μοντέλα κινούνται από τον σύγχρονο χαμηλών τριβών κινητήρα 312 κυβικών. Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας, φέρει δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες. Ο κύλινδρος είναι από αλουμίνιο και διαθέτει λεπτά τοιχώματα, προσφέροντας ταχύτερη ψύξη του κινητήρα και υψηλότερες επιδόσεις. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, με την ιπποδύναμη τους να φτάνει τους 35.4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ., η ροπή τα 30 Nm στις 7.500 σ.α.λ. και η σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1. Η λίπανση του κινητήρα γίνεται με ξηρό κάρτερ, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT. Η αυτονομία πηγαίνει πλέον σε άλλο επίπεδο, με το νέο ρεζερβουάρ των 310 Τ1 και 310Τ2 να φτάνει στα 19 λίτρα. 

Ο συμπλέκτης ολίσθησης κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη. Στο αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης συναντάμε σύστημα ABS 9.1M της BOSCH και δύο δίσκους 300 και 230 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ στις αναρτήσεις χρησιμοποιείται ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ τύπου αζώτου, πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου.
 
Όπως και σε όλες τις εκδόσεις των Daytona, ο εξοπλισμός είναι κορυφαίος για την κατηγορία. Τα νέα 310Τ1 και 310Τ2 διαθέτουν έγχρωμη οθόνη TFT με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες φωτισμού και τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Ο περιπετειώδης χαρακτήρας υπογραμμίζεται από την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, τα προστατευτικά κάγκελα από σωλήνες ατσαλιού διαμέτρου 29 χιλιοστών και τις προστατευτικές χούφτες χεριών από κράμα αλουμινίου. Το σύστημα απεικόνισης πίεσης ελαστικών ειδοποιεί σε περίπτωση υψηλής ή χαμηλής πίεσης και υψηλής θερμοκρασίας των ελαστικών. Με το προηγμένο keyless σύστημα, η μοτοσυκλέτα ενεργοποιείται αυτόματα  από απόσταση 1,5 μέτρου, ενώ ηλεκτρικά ξεκλειδώνουν το τιμόνι και η τάπα του ρεζερβουάρ. Ο αναβάτης έχει επίσης στη διάθεση του διπλή θύρα ρεύματος USB με έξοδο ισχύος 18W σε κάθε θύρα, χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό, χρηστικό ντουλαπάκι πίσω από το τιμόνι για κάρτες ή ψιλά και ρυθμιζόμενες μανέτες. Όλα τα φωτιστικά σώματα των 310Τ1 και 310T2 είναι τύπου LED και ο προβολέας διαθέτει φώτα ημέρας DRL.
 
Tα Daytona 310Τ1 και 310Τ2 είναι διαθέσιμα στην τιμή των 4.495 ευρώ 
 
 
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δείτε και τα 133 μοντέλα της Εκθεσης