LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 Suzuki: SV-7G νέο crossover στο προσκήνιο με τον δικύλινδρο των 650 κ.ε.κ

Διαβάστηκε από 2.745 αναγνώστες (04/11/2025)
EICMA 2025 Suzuki: SV-7G νέο crossover στο προσκήνιο με τον δικύλινδρο των 650 κ.ε.κ

Ένα νέο κεφάλαιο για τον V2 των 650 κ.εκ.
Κινητήρας V2 με νέα ηλεκτρονικά και τριπλό χάρτη οδήγησης.
Ανανεωμένο πλαίσιο, άνεση και σταθερότητα ταξιδιού.
Συνδεσιμότητα και εμφάνιση made in Japan.

mototriti Team

Ένα νέο κεφάλαιο για τον V2 των 650 κ.εκ.

Στην EICMA 2025, η Suzuki παρουσίασε το ολοκαίνουργιο SV-7GX, ένα μοντέλο που σηματοδοτεί την αναγέννηση του ιστορικού V2 κινητήρα των 650 κ.εκ. σε μια νέα μορφή. Η μοτοσυκλέτα τοποθετείται ανάμεσα στην SV650 και τη V-Strom 650XT, συνδυάζοντας το σπορ DNA της πρώτης με τον τουριστικό χαρακτήρα της δεύτερης.
Η Suzuki περιγράφει τη SV-7GX ως “καθαρό crossover”, δηλαδή ένα μοντέλο με 17άρηδες τροχούς για χρήση δρόμου, αλλά με πιο όρθια θέση οδήγησης που προσφέρει άνεση και έλεγχο. Απευθύνεται τόσο σε αναβάτες που ανεβαίνουν για πρώτη φορά σε μεγαλύτερο κυβισμό, όσο και σε πιο έμπειρους που θέλουν μια ευέλικτη και πολυτάλαντη μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση ή ταξίδι.
 

Κινητήρας V2 με νέα ηλεκτρονικά και τριπλό χάρτη οδήγησης

Η καρδιά της SV-7GX είναι ο γνωστός V-δικύλινδρος 90° 645 κ.εκ., που αποδίδει 72,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 64 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ.. Η μεγάλη καινοτομία είναι το σύστημα SIRS (Suzuki Intelligent Ride System), που χάρη στο ride-by-wire γκάζι φέρνει στο μεσαίο κυβισμό την τεχνολογία των μεγάλων Suzuki.
Το Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) προσφέρει τρεις επιλογές οδήγησηςA (Active), B (Basic) και C (Comfort) — ενώ το Traction Control έχει τρεις ρυθμίσεις και μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.
Ο στάνταρ bidirectional quickshifter επιτρέπει αλλαγές χωρίς συμπλέκτη (άνω των 2.000 σ.α.λ. στα ανεβάσματα και 1.700 στα κατεβάσματα), ενώ τα Easy Start και Low RPM Assist διευκολύνουν την εκκίνηση και την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
 

Ανανεωμένο πλαίσιο, άνεση και σταθερότητα ταξιδιού

Η SV-7GX διατηρεί το σωληνωτό πλαίσιο της SV650, που φημίζεται για το χαμηλό βάρος και την ευελιξία του, αλλά προσθέτει ρυθμίσεις που ενισχύουν την άνεση και τη σταθερότητα σε ταξιδιωτική χρήση. Οι τροχοί 17 ιντσών είναι αλουμινένιοι δεκάμπρατσοι και φορούν Pirelli Angel GT II ελαστικά (120/70 εμπρός, 160/60 πίσω).
Μπροστά υπάρχει πιρούνι 41 mm με διαδρομή 125 mm, ενώ πίσω μονό αμορτισέρ με 7 θέσεις προφόρτισης και 129 mm διαδρομή.
Η εργονομία έχει επίσης προσαρμοστεί: το τιμόνι είναι φαρδύτερο, 17 mm ψηλότερο και 30 mm πιο κοντά στον αναβάτη, τα μαρσπιέ χαμηλότερα κατά 10 mm, ενώ η σέλα είναι πιο μαλακή και στέκεται στα 795 mm. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 3 θέσεις (50 mm), εξασφαλίζοντας ικανοποιητική προστασία από τον αέρα.
 

Συνδεσιμότητα και εμφάνιση made in Japan

Η νέα TFT οθόνη 4,2 ιντσών υποστηρίζει τη λειτουργία Suzuki Ride Connect+, επιτρέποντας Bluetooth σύνδεση με smartphone για πλοήγηση, ειδοποιήσεις, καιρούς και ημερολόγιο. Ο φωτισμός είναι πλήρως LED, με μονό στρογγυλό προβολέα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ενσωματωμένη σχάρα που λειτουργεί και ως χειρολαβή συνεπιβάτη.
Η SV-7GX διαθέτει USB-C θύρα φόρτισης, χειροφυλακτήρες και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 17,4 λίτρων (από 14,5 της SV650), εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία στα ταξίδια.
Με σύγχρονη αισθητική, προσιτό χαρακτήρα και αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά, η Suzuki SV-7GX αποδεικνύει πως ο δικύλινδρος των 650 κ.εκ. παραμένει ζωντανός, πιο ώριμος και ικανός από ποτέ.
 

AUTOAGORA