• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι παίρνω με 10 μηνιάτικα των 700 ευρώ

 

Όταν το βασικό κριτήριο επιλογής είναι το θετικό πρόσημο της αναλογίας απόλαυσης και προσιτής τιμής απόκτησης, τότε οι επιλογές είναι συγκεκριμένες.

Όταν  το budget είναι συγκεκριμένο, εσύ δεν είσαι διατεθειμένος να κάνεις ούτε βήμα πίσω σε ότι αφορά την δύναμη, τη σπορ συμπεριφορά και την αίσθηση που μπορεί να σου προσφέρει η μοτοσυκλέτα που σκοπεύεις να αγοράσεις. Έτσι τα παρακάτω τρία μοντέλα ενώ δεν στοιχίζουν ακριβά, δεν αφαιρούν από τον αναβάτη το αίσθημα του δυνατού κινητήρα και της σπορτιφ συμπεριφοράς.

Σχεδίαση- Εργονομία: Το όμορφο και αθλητικό ΜΤ, το SV που επιστρέφει δυναμικά και η φιλική Ζ φιλοσοφία

Μιλάμε ουσιαστικά για γυμνές μοτοσυκλέτες που το στυλ και ο δυναμισμός περισσεύει αλλά ούτε λόγος για την άνεση των συνεπιβατών, καθώς το τμήμα της σέλας που τους αναλογεί θα βολέψει μόνο για μικρές αποστάσεις. 
Πιο συγκεκριμένα, το ΜΤ-07 είναι μια όμορφη, λεπτή και μικροκαμωμένη μοτοσυκλέτα, δίχως παρόλα αυτά να φέρνει επανάσταση με τη σχεδίαση της. Προβολέας πιο πολύ φιλικός παρά επιθετικός σε εμφάνιση, χαμηλά τοποθετημένος στο πιρούνι, σύμφωνα με τα νέα standards στο design γυμνών fighter μοτοσικλετών. Ουρά και σέλα που θυμίζουν Supersport κατασκευή. Η αίσθηση στις στατικές μετακινήσεις είναι ελαφριά, ενώ η στάση που το 07 τοποθετεί τα μέλη και τον κορμό του αναβάτη είναι πιο πολύ άνετη παρά επιθετική. Η σέλα είναι για αθλητικούς τύπους. Το μερίδιο του αναβάτη διαθέτει ισχνό υλικό, και σε μεγάλες βόλτες θα κατεβείτε ελαφρώς πιασμένοι. Τα όργανα είναι ευανάγνωστα, με στιλάτο λευκό φωτισμό. 
Η επιστροφή του SV650 στις ρίζες, είναι εμφανής στη σχεδίαση της μοτοσικλέτας. Το νέο βρίσκεται κοντά στο πρώτο μοντέλο της σειράς, με το στρογγυλό φανάρι με το διάφανο κρύσταλλο και το ατσάλινο πλέον πλαίσιο χωροδικτύωμα –έναντι του original αλουμινένιου- να κυριαρχούν στη σχεδίαση. Ποιοτικά το SV650 καταφέρνει να ξεχωρίζει, και από τον ανταγωνισμό, καθώς αποτελεί γνήσιο Made in Japan προϊόν. Η σέλα έχει όμορφη σχεδίαση και ιδιαίτερα ποιοτική επένδυση η οποία είναι και αντιολισθητική. Η ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων είναι σχετικά μεγάλη σε μέγεθος και οι πληροφορίες που παρουσιάζει είναι ευδιάκριτες. 
Το νέο μοντέλο Ζ διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της σειράς Sugomi, με το μυώδες παρουσιαστικό, την μικρών διαστάσεων ουρά και το στενό κουστούμι. Στην αξιολόγηση του με ποιοτικά κριτήρια, δεν βρέθηκε κάποιο ψεγάδι. Το Ζ φροντίζει να φέρει τον αναβάτη σε μια άνετη και ουδέτερη αλλά παράλληλα σπορ θέση οδήγησης, με την απόσταση από το επίπεδο τιμόνι να είναι μικρή. Μπορεί η σέλα να ακολουθεί την compact σιλουέτα και να μην είναι αρκετά φαρδιά, έχει όμως πλούσιο αφρώδες και είναι ιδανική για μακρινές βόλτες χωρίς να ενοχλήσει τον οδηγό. Η νέα πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων διαθέτει όλες τις απαραίτητες για τον αναβάτη πληροφορίες. 

Κινητήρας: Γραμμικό και ροπάτο Ζ, σχεδιασμένο για το μέλλον το μοτέρ του SV, ώρα για διασκέδαση με το ΜΤ

Οι τρεις μοτοσυκλέτες είναι εξοπλισμένες με δικύλινδρα σύνολα με την απόδοση να είναι κοντά στη γειτονιά των 75 ίππων. Το 8βάλβιδο μοτέρ που κινεί το νέο SV βρίσκεται κοντά μας τα τελευταία 16 χρόνια και είναι ο συνδετικός κρίκος της μοτοσικλέτας με το πρώτο SV650. Σε αυτή την τελευταία του αναβάθμιση του, ανασχεδιάστηκαν περισσότερα από 60 εξαρτήματα του αειθαλούς μοτέρ με τα δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο. Η ισχύς παρουσιάζεται αυξημένη κατά τέσσερις ίππους στους 75, μόλις 100 στροφές ψηλότερα, στις 8.500, ενώ η ροπή έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα των 6,5 κιλών αλλά κορυφώνεται πλέον 1.700σαλ. ψηλότερα σε σχέση με πριν, στις 8.100. Το Low RPM Assist ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα καθώς απελευθερώνετε τη μανέτα του συμπλέκτη.
 Ο ολοκαίνουργιος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της Yamaha έχει χωρητικότητα 689κ.εκ., διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, και ένα ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα. Παράγει 74,8hp/9.000σαλ., με ροπή 6,9Kgm/6.500σαλ. Η δύναμη του συγκεκριμένου κινητήρα παρόλο που είναι χορταστική, δεν εντυπωσιάζει με τα άλογα που παράγονται, όμως το κάνει με τον γραμμικό τρόπο που αυτά καλπάζουν, και με το πόσο εκμεταλλεύσιμα είναι, τόσο σε καθημερινή χρήση, όσο και σε καταστάσεις οδηγικής παράνοιας. 
Το Ζ650 τροφοδοτείται από έναν επανασχεδιασμένο δικύλινδρο, υδρόψυκτο σε σειρά κινητήρα με χωρητικότητα 649 κυβικά εκατοστά, που παρέχει ομαλή ισχύ και άμεση απόκριση και αποδίδει 68 ίππους στις 8.000σαλ με ροπή 6,7 κιλά στις 6.500σαλ. Χρησιμοποιεί την τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού, με δύο πεταλούδες ανά κύλινδρο. Εκτός από τις κύριες πεταλούδες, οι οποίες είναι συνδεδεμένες με το grip γκαζιού που ελέγχεται από τον αναβάτη, μια δεύτερη σειρά πεταλούδων, ανοίγει και κλείνει από την ECU και ρυθμίζει ακριβώς τη ροή του αέρα εισαγωγής για να εξασφαλίζεται η φυσική, γραμμική απόκριση. 

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Δοκιμασμένες λύσεις το SV, ουσία και εύκολος χειρισμός για το Ζ, άνεση και ικανότητα για το ΜΤ

Ισορροπημένες λύσεις για άνετη και παράλληλα σπορ συμπεριφορά στον τομέα των περιφερειακών, για τα τρία μεσαία Streetfighter.
Το νέο ατσάλινο πλαίσιο υψηλής αντοχής τύπου χωροδικτύωμα του Ζ, είναι 10 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο περιμετρικό διπλού σωλήνα. Με το νέο κομψό και λειτουργικό ατσάλινο ψαλίδι κέρδισε επιπλέον 2,7 κιλά. Αυτές οι αλλαγές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο χειρισμό, καθώς αισθάνεσαι σα να οδηγείς μοτοσυκλέτα μικρότερων κυβικών. Το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών της KYB, δεν δέχεται ρυθμίσεις, αλλά αποδεικνύεται αρκετά ικανό. Σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση, όπου έχει τοποθετηθεί ένα οριζόντιο Back-link με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, προσφέρουν ισορροπημένη απόδοση. Κατά τη διαδικασία του φρεναρίσματος, μπροστά αναλαμβάνουν δράση δύο ημίπλευστοι δίσκοι 300 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα που συνδυάζονται με δαγκάνα 2 εμβόλων της Nissin, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό δίσκο 220 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα μονού εμβόλου. Σε καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης μια μονάδα ABS της Bosch θα δώσει πολύτιμη χείρα βοηθείας. 
Η προσιτή τιμή για Made in Japan μοτοσικλέτα, έγινε εφικτή με τη χρήση περιφερειακών που έχουμε δει και σε παλιότερα μοντέλα της Suzuki. Μπροστά βλέπουμε συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών  41 χιλιοστών, ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτισή του. Στα φρένα, οι διπίστονες δαγκάνες είναι της Tokico και συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 290 χλστ., ενώ πίσω βρίσκουμε ένα δίσκο διαμέτρου 260 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα. Από τον εξοπλισμό δεν απουσιάζει ούτε η μονάδα ABS της Nissin, σχεδόν ένα κιλό ελαφρύτερη από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου. Πολλές μικρές αλλαγές που φτάνουν τις 70 είχαμε στο πλαίσιο της μοτοσικλέτας.  Αποτέλεσμα ήταν να μειωθεί το βάρος του και να πέσει το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας κατά οχτώ ολόκληρα κιλά.
Το ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς του ΜΤ συνεργάζεται άριστα με το σεβαστών διαστάσεων ψαλίδι, κρατώντας υπό έλεγχο τη μοτοσικλέτα σε όλες τις συνθήκες. Το μπροστινό πιρούνι 41 χιλιοστών και το πίσω, οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης, είναι πολύ μαλακά σε αποσβέσεις, γεγονός που βοηθάει πάρα πολύ τόσο την άνεση στις ελληνικές συνθήκες, όσο και την πρόσφυση. Στον τομέα της πέδησης το ΜΤ εξοπλίζεται με δύο δίσκους διαμέτρου 282 χιλιοστών και δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά και ένα δίσκο 245 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS είναι ευεργετικό σε καταστάσεις περιορισμένης πρόσφυσης.

Συμπέρασμα

Πρόκειται για τρεις  προτάσεις που έχουν ως κοινή συνισταμένη τη δύναμη και τη σπορ συμπεριφορά σε προσιτή τιμή.
Στη τιμή των 6.950 ευρώ, τέτοιο συνδυασμό κυβικών, δύναμης, και fun χαρακτήρα δύσκολο έως αδύνατο να συναντήσετε σε καινούργια μοτοσικλέτα τη σήμερον ημέρα. Το ΜΤ σε κερδίζει , γιατί πρεσβεύει πάνω από όλα τη διασκέδαση με δύο τροχούς, διασκέδαση που πολλοί κατασκευαστές τείνουν να διαγράψουν όταν στην εξίσωση κύριος στόχος είναι η χαμηλή τιμή απόκτησης. Ετοιμαστείτε να εντυπωσιαστείτε ακόμα περισσότερο όταν την οδηγήσετε. Μια μοτοσικλέτα προσωποποίηση της διασκέδασης  σε προσιτή τιμή. 
Το Ζ650 δεν αποδίδει ένα σκασμό άλογα, έχει όμως αρκετό γκάζι για να σε γεμίσει ικανοποίηση και ευχάριστα συναισθήματα. Δεν είναι φορτωμένο με ηλεκτρονικά, σου προσφέρει παρόλα αυτά ανόθευτη οδηγική απόλαυση. Δεν έχει εξοπλιστεί με ακριβά περιφερειακά, παραμένει όμως απόλυτα ασφαλές και έτοιμο για παιχνίδι. Στα 7.290 ευρώ δεν κοστίζει ακριβά, όμως θα σε κάνει να νιώσεις ξεχωριστός από τις πρώτες στιγμή συμβίωσης μαζί του. Προσιτό και διασκεδαστικό με εντυπωσιακή εμφάνιση, απευθύνεται στους νέους αναβάτες που ψάχνουν ένα φιλικό naked, αλλά και στους πιο έμπειρους που ψάχνουν μια ικανή πολυχρηστική μοτοσυκλέτα.
Το SV650 εκπληρώνει άριστα τον ρόλο του ως μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης, με υψηλότατη ποιότητα κατασκευής, διαχρονικό look, ευχάριστο χαρακτήρα και τιμή 6.895 ευρώ. Οι δυνατότητές του δεν περιορίζονται μόνο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Ο νεοεισερχόμενος σε αυτά τα κυβικά αναβάτης, θα το χαρεί από την πρώτη στιγμή και θα έχει να παίρνει πολλά από τη μοτοσικλέτα, καθώς εξελίσσεται, αφού το SV είναι ιδιαίτερα ικανό. Ανικανοποίητος δεν θα μείνει ούτε ο πιο έμπειρος και συνειδητοποιημένος αναβάτης που ψάχνει για μία ολοκληρωμένη ποιοτική μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού με προσιτή τιμή.


 

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ