Προσέξτε το σχήμα του ρεζερβουάρ: Ακριβώς όπως πρέπει, για τα πόδια του αναβάτη.

Aνεση-εργονομία

Το MT-125 επιδιώκει μια «βαθύτερη» εργονομική σύνδεση με τον αναβάτη, που ξεφεύγει από τα δεδομένα ενός απλού οχήματος μετακινήσεων. Το DNA της σειράς είναι σαφές: Και το μικρότερο μοντέλο της είναι σχεδιασμένο ως μοτοσυκλέτα αναψυχής και όχι απλά ως «εργάτης». Ανεβαίνοντας στην MT-125, προσέχεις το αρκετά φαρδύ τιμόνι στα δεδομένα μεγαλύτερου δικύκλου αλλά και την πολύ προσεγμένη σχεδίαση του ρεζερβουάρ που υποδέχεται τα πόδια του αναβάτη. Οι αλλαγές στην θέση οδήγησης είναι αρκετές: Τα μαρσπιέ βρίσκονται πιο μπροστά και το τιμόνι πιο ψηλά, για μια πιο «όρθια» στάση του αναβάτη. Ωστόσο η σπορτίφ εργονομία παραμένει καθώς ο αναβάτης εξακολουθεί να έχει μια κλίση προς τα εμπρός (φυσικά όχι μεγάλη). Η νέα σέλα είναι μονοκόμματη αντικαθιστώντας πλήρως τα 2 «σελάκια» της προηγούμενης γενιάς, ενώ παρά το σχετικά σκληρό της αφρώδες η στήριξη που προσφέρει είναι πολύ καλή και η άνεση του αναβάτη διασφαλίζεται στο ακέραιο, ακόμη και σε πολύωρη οδήγηση. To ρεζερβουάρ δε, είναι σωστά σχηματισμένο, ώστε οι μηροί του αναβάτη να μπορούν να το «αγκαλιάσουν» απογειώνοντας την αίσθηση στήριξης. Ο συνεπιβάτης, δεν θα δυσκολευτεί να βολευτεί για μια τυπική διαδρομή, αν και θα βρίσκεται πολύ κοντά στον αναβάτη λόγω της τοποθέτησης σέλας και πίσω μαρσπιέ. 
Τα όργανα αποτελούνται από μία LCD οθόνη, η οποία απεικονίζει τις ενδείξεις σε λευκό επί μαύρου φόντου και είναι πλήρης πληροφοριών, αν σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για μοτοσυκλέτα 125 κυβικών. Μπορεί να μην είναι τύπου TFT και να ρυθμίζεται από δύο πλήκτρα πάνω στο ίδιο το όργανο, ωστόσο ο αναβάτης θα βρει ένδειξη σχέσης, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, 2 μερικούς χιλιομετρητές, ακόμα και μια ένδειξη για το… αν είναι ενεργοποιημένο το σύστημα VVA ή όχι! (Παρακάτω θα διαβάσετε περί τίνος πρόκειται). Οι διακόπτες και τα χειριστήρια προέρχονται ουσιαστικά αυτούσια από τα μεγαλύτερα ΜΤ μοντέλα. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ