Τεχνικά Χαρακτηριστικά
|
|
|
Κινητήρας |
3Κ, 4T, Υ/Ψ, 12β, 2ΕΕ |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
675 |
|
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
74x52.3 |
|
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
106/11.850 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,9/9.750 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
17,4 / Δ.Α. |
|
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
6,4 |
|
Βάρος
(kg, γεμάτο) |
182 |
|
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
235 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Δυο δοκών αλουμινίου |
|
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 41 χλστ. ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
115 |
|
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ Kayaba piggy back, AE, AΣ |
|
Διαδρομή |
135 |
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ, 310χλστ., ακτινικές δαγκάνες 4Ε της Nissin, ABS |
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 1Ε της Brembo, ABS |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17'' |
|
Ελαστικό
Π |
180/55-17'' |
|
Διαστάσεις
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.055 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
820 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.410 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Υ |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Υ |
|
Κεντρικό
σταντ |
_ |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
Υ |
|
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |


EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Test μπουφάν IXON Eddas: Έχει πάνω, την μάνα του και τον πατέρα του
Ταξινομήσεις παπιών Νοεμβρίου: 297 στο σύνολο με μάχη Daytona – Yamaha για την κορυφή
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Τα 30 μοντέλα που κράτησαν το 61% της αγοράς
Τέλος στην πλήρη απαγόρευση: Η Ε.Ε. επιτρέπει τελικά τους θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Στις 1.126 μονάδες η αγορά – Το Top 10 των μοντέλων
Ταξινομήσεις scooter Νοεμβρίου: Piaggio πρώτη, Honda κοντά στην κορυφή και ακολουθεί SYM με Yamaha
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου ανά μάρκα – Top 10
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.