Τα παπιά είναι μία ιδιαίτερη κατηγορία η οποία «ανθεί» σχεδόν αποκλειστικά στην Ελλάδα σε όλη την Ευρώπη. Χρησιμοποιούνται σε σκληρές συνθήκες (διανομή) στις οποίες φορτώνονται με πολλά χιλιόμετρα. Τα τελευταία χρόνια πρώτη σε πωλήσεις έρχεται η Daytona με βασικά όπλα της το χαμηλό κόστος απόκτησης τους & το χαμηλό κόστος συντήρησης που έχουν.
Με στόχο την καθημερινή οικονομική μετακίνηση, την πρακτικότητα και την ευελιξία που προσφέρει η κατηγορία των παπιών, η Daytona διαθέτει στη γκάμα της αξιόπιστες και προσιτές λύσεις για ιδιώτες ακόμα και για επαγγελματίες. Με σημαντικότερα πλεονεκτήματα, την προσιτή τιμή, το χαμηλό κόστος συντήρησης και την αποδεδειγμένη αξιοπιστία στον επαγγελματικό κλάδο των διανομέων, η Daytona βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων παπιών στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
Προσιτά με τιμές κάτω από 2.000 ευρώ Κατάλληλα για ιδιώτες αλλά και επαγγελματική χρήση Αξιόπιστα στη σκληρή χρήση Βρίσκονται δικαίως στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων;
Το DY RS βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων με μεγάλο αριθμό πωλήσεων κάθε χρόνο. Ξεχωρίζει για την πολύ προσιτή τιμή του καθώς και για τον πλούσιο εξοπλισμό του, ενώ η πρακτικότητα, η ευκολία οδήγησης, η οικονομική λειτουργία και η αντοχή, θεωρούνται δεδομένα. Το νέο DY RS, διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να προσφέρει οποιοδήποτε παπί σέβεται τον εαυτό του, χωρίς όμως να κάνει παραχωρήσεις σε θέματα εμφάνισης. Φέρει έναν ισχυρό τετράχρονο κινητήρα σύγχρονης τεχνολογίας, με ιδιαίτερη χαμηλή κατανάλωση, ενώ το ενισχυμένο πλαίσιο του είναι άκαμπτο προσφέροντας σταθερότητα στην οδήγηση. Η απόδοση του φτάνει τους 8,5 ίππους στις 8.500σαλ με μέγιστη ροπή 0,9 kg-m στις 5.500σαλ. (0,3 kg-m στην έκδοση των 50cc). Ο νέος προβολέας περιλαμβάνει φώτα DRL LED, ενώ νέα σχεδίαση έχουν και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ενώ ξεχωρίζει το carbon φινίρισμα στα πλαϊνά μέρη του τιμονιού. Φέρει έναν ισχυρό τετράχρονο κινητήρα σύγχρονης τεχνολογίας, με απόδοση 8,5 ίππων με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro 5, ενώ το ενισχυμένο πλαίσιο του είναι άκαμπτο προσφέροντας σταθερότητα στην οδήγηση. Τα νέα πλαστικά του έχουν πολύ καλό φινίρισμα και ποιότητα βαφής και οι ζάντες κράματος αλουμινίου καθώς και οι διπλές αναρτήσεις με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση του ελατηρίου και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, χαρίζουν ιδιαίτερη αντοχή και ασφάλεια στην οδήγηση.
To Dy 125 Business είναι μια ειδική έκδοση του πετυχημένου παπιού της Daytona, το οποίο προορίζεται για επαγγελματική χρήση. Είναι ένα οικονομικό παπί που δεν έχει αδικηθεί στον τομέα του εξοπλισμού και της ποιότητας. Διαθέτει, άλλωστε, όλα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να προσφέρει οποιοδήποτε παπί σέβεται τον εαυτό του, χωρίς όμως να κάνει παραχωρήσεις σε θέματα εμφάνισης. Στον κατάλογο των αξεσουάρ υπάρχει μονόσελο με ειδική σχάρα φόρτωσης, που το μετατρέπει σε κατάλληλο εργαλείο μεταφορών. Παράλληλα, έχει την ικανότητα ανεφοδιασμού καυσίμου χωρίς αφαίρεση φορτίου, κάτι που προσθέτει πολλούς πόντους στον τομέα της πρακτικότητας και της ευκολίας. Φέρει έναν ισχυρό τετράχρονο κινητήρα σύγχρονης τεχνολογίας, με απόδοση 8,5 ίππων και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, ενώ το ενισχυμένο πλαίσιο του είναι άκαμπτο προσφέροντας σταθερότητα στην οδήγηση. Τα νέα πλαστικά του έχουν πολύ καλό φινίρισμα και ποιότητα βαφής και οι ζάντες κράματος αλουμινίου καθώς και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, χαρίζουν ιδιαίτερη αντοχή και ασφάλεια στην οδήγηση.
Τιμή: 1.675 ευρώ / 1.795 ευρώ Το όνομα Sprinter είναι γνωστός «θαμώνας» στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων στην κατηγορία των παπιών. Πολλά θετικά χαρακτηριστικά και σοβαρή/μετρημένη εμφάνιση διανθισμένη με σπορ πινελιές, κερδίζουν όσους θέλουν έναν καθημερινό, οικονομικό σύντροφο, που να εστιάζει στην ουσία. Η σέλα έχει σχετικά μαλακό αφρώδες και οι διαστάσεις της ευνοούν την άνεση του αναβάτη. Επομένως, ένα ή δύο άτομα θα βολευτούν πάνω στη σέλα του Sprinter και θα αργήσουν να εκφράσουν κάποιο παράπονο κούρασης. Το Sprinter αποτελεί έναν… δρομέα μέσων αποστάσεων, ο οποίος, όμως, μπορεί να προσαρμόσει σε μια ευρεία γκάμα το ρυθμό του. Ο αναβάτης θα διαπιστώσει πως σκοπός του παπιού δεν είναι τόσο οι γρήγορες εκκινήσεις και οι άμεσες επιταχύνσεις. Ο τετράχρονος αερόψυκτος κινητήρας έχει την απαραίτητη δύναμη από χαμηλά, η ισχύς του φτάνει στους 8,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και η ροπή στα 0,9 kg-m στις 5.000 σ.α.λ. (0.3 kg-m στην έκδοση των 50cc) και, χάρη στο γεγονός ότι και η μετάδοση δεν είναι πολύ κοντή, αυτή η δύναμη απλώνεται καλά με αποτέλεσμα αξιοπρεπείς ταχύτητες και εκτός των στενών ορίων του αστικού κέντρου. Ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, θα κινηθεί γρήγορα με ευελιξία χαρακτηριστική για το είδος του. Ελαφρύ, με επιδόσεις και συμπεριφορά που επιτρέπουν έναν βαθμό πίεσης από πλευράς αναβάτη, το Sprinter δε χρειάζεται sport συμπεριφορά για να κάνει τη δουλειά του. Θα σε πάει στον προορισμό σου γρήγορα και με ασφάλεια – δε θα σου κάνει τη χάρη, όμως, να εξαφανιστείς πρώτος στο φανάρι ή να στρίψεις τόσο που να νομίζεις ότι οδηγείς μοτοσικλετάκι. Το παπί της Daytona προσφέρει πρακτικότητα, οικονομία και αδιαπραγμάτευτη άνεση για δύο άτομα.
Το Velos-R προσφέρει όλα όσα περιμένεις από ένα όχημα της κατηγορίας και θα ικανοποιήσει με ευκολία αυτούς που αναζητούν ένα παπί με, μοναδικές για την κατηγορία, παροχές πρακτικότητας που μπορούν να σου κάνουν την ζωή αισθητά ευκολότερη. «Βέλος» ίσον αιχμή και πράγματι, το Velos-R τιμά το όνομά του με μια ιδιαίτερα επιθετική σχεδίαση που το κάνει να ξεχωρίζει. Η σέλα ικανοποιεί με το πλάτος της και επιτρέπει μετακινήσεις του αναβάτη κατά μήκος της για την εύρεση της ιδανικής θέσης. Η άνεση για τον συνεπιβάτη είναι άκρως ικανοποιητική καθώς απολαμβάνει άπλετο χώρο στη σέλα και χειρολαβές στο πίσω μέρος. Εκεί που το νέο παπί κάνει την διαφορά είναι στις λεπτομέρειες πρακτικότητας., Tο Velos-R φέρει δύο θήκες στην ποδιά, για μικροαντικείμενα, η αριστερή εκ των οποίων έχει και θύρα παροχής ρεύματος USB! Ένας μικρός γάντζος στην ποδιά χρησιμεύει για να στηρίξετε τυχόν αντικείμενα που μεταφέρετε με μεγαλύτερη ασφάλεια. Ο κινητήρας του Velos-R είναι μια αερόψυκτη, διβάλβιδη μονάδα κυβισμού 120 κ.εκ., που τροφοδοτείται με ψεκασμό αποδίδοντας 8,5 ίππους και 0,85 kgm ροπής, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο 4 σχέσεων. Χαρακτηρίζεται από καλή απόκριση στο γκάζι και μεγάλη ελαστικότητα, ιδίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάτι που γίνεται άμεσα αισθητό ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα πλαισίου-αναρτήσεων προσφέρει ισορροπημένη οδηγική συμπεριφορά, με το Velos-R να αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο και ευκολοδήγητο διατηρώντας παράλληλα την σταθερότητά του σε κάθε περίπτωση. Ως αποτέλεσμα, η αστική χρήση αποτελεί εύκολη υπόθεση για το Velos-R, το οποίο θα ξεγλιστρήσει ανάμεσα στα αυτοκίνητα σαν νερό. Οι χυτές ζάντες και τα tubeless ελαστικά του μοντέλου προσθέτουν τόσο στην αμεσότητα απόκρισης, όσο και στην σταθερότητα πορείας, ακόμα και αν αντιμετωπίζεις ανώμαλο οδόστρωμα.