net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Από το μονοπάτι, πετάγεται για λίγο στην άσφαλτο, εντυπωσιάζοντας και εκεί με την συμπεριφορά του και μετά ξαναμπαίνει χώμα για να συνεχίσει. Αυτό είναι το Enduro R της KTM!

Οδηγώντας: Σε βάζει στην πρίζα!

Η πρώτη μπαίνει θετικά στο κιβώτιο και ο συμπλέκτης είναι απίστευτα μαλακός και άριστος σε αίσθηση. Ανοίγοντας το γκάζι με πρώτη η σούζα είναι εγγυημένη, απαιτώντας τον ανάλογο σεβασμό. Το Enduro R αδιαφορεί παντελώς για το γρανάζωμα και στην κίνηση στην πόλη ή στη βόλτα, ρολάρει σε όλα τα χιλιόμετρα υποδειγματικά, έχοντας φοβερή ελαστικότητα, ροπάτη, γεμάτη λειτουργία και αποθέματα δύναμης παντού.

Οι αναρτήσεις με τα 250 χιλιοστά σε κάθε άκρο της μοτοσικλέτας απορροφούν τα πάντα, αδιαφορώντας για σαμάρια και λακκούβες. Το ABS κάνει τη δουλειά του, δίχως να εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του. Ακόμα και με τον αντικραδασμικό, οι κραδασμοί του κινητήρα γίνονται αισθητοί στα γκριπ χωρίς όμως να ενοχλούν. Οι καθρέπτες πάντως θολώνουν πάνω από τις 4.000 σαλ., καταλήγοντας διακοσμητικοί. Η σταθερότητα είναι υποδειγματική μέχρι τα 130-140 χλμ/ώρα, ταχύττητες που αποτελούν και τις ιδανικές για ταξίδι. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, είδαμε 5,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, κατανάλωση λογική, που θα πέσει πιο πολύ (κοντά στα 4,6-4,8) στο ταξίδι.

Στα “καθημερινά” ατού  συγκαταλέγονται το μεγάλο κόψιμο τιμονιού, και το ύψος της μοτοσικλέτας που βοηθάει να... εξοντώνετε το μποτιλιάρισμα. Στο χώμα, ακόμα και “στάνταρ”, το 690 Enduro R θα πάει σε μέρη που μόνο ένα καθαρόαιμο μπορεί! Εκεί που καμία άλλη μοτοσικλέτα διπλής χρήσης δεν θα μπορέσει να το ακολουθήσει. Όσο και αν στύψαμε το μυαλό μας, δεν καταφέραμε να βρούμε “πολιτική” μοτοσικλέτα ανταγωνιστική σε χωμάτινες δυνατότητες. Εκεί που χάνει το Enduro R είναι στην αυτονομία, αν και κυκλοφορούν aftermarket ρεζερβουάρ με αυξημένη χωρητικότητα για αυτό τον λόγο! 

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ