net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η σέλα δεν θα μπορούσε να είναι King Size διαστάσεων. Ο συμβιβασμός είναι στο ταξίδι, όπου χρειάζονται συχνές στάσεις για να ξεπιαστεί κανείς.

Aνεση - Εργονομία: Για αθλητικούς τύπους

Με λίγα λόγια, πολύ άνετη για πολεμική χρήση, λιγότερο όμως για καθημερινή -με τέτοιες χάρες, τι είναι ο πόνος μπρος στα κάλλη. Στα 910 χιλιοστά, η σέλα, θέλει καλά ανοίγματα και συνήθεια αν είστε κάτω από 1.80 μ. Εύκολα θα κάνει ταξίδι περιπέτειας ένας σκληροτράχηλος αναβάτης που ξέρει τι να περιμένει, δυσκολότερα όμως θα τα περάσει ο συνεπιβάτης.

Τα όργανα είναι παλιομοδίτικα, και δεν διακρίνονται για τον πλούτο της πληροφορίας τους. Αναχρονιστικός είναι ο τρόπος επιλογής χάρτη, καθώς πρέπει να ανοίξετε τη σέλα, να αφαιρέσετε ένα καπάκι από μια ροδέλα, να επιλέξετε χάρτη, και μετά να ξαναβάλετε καπάκι και σέλα. Ευτυχώς η απενεργοποίηση του ABS γίνεται πανεύκολα και άμεσα με ένα κουμπάκι στα όργανα. Τα φώτα αποδείχτηκαν δυνατά αν και η δέσμη τους δεν είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένη.

Αστείος ο ήχος της κόρνας, ενώ παλαιού σχεδιασμού οι διακόπτες στο τιμόνι. Τέλος, η τάπα του ρεζερβουάρ στο πίσω μέρος δεν αφήνει την κάνουλα της βενζίνης να μπει... βαθιά μέσα, κι έτσι πάντα ο ανεφοδιασμός παίρνει αρκετή ώρα, για να αποφύγετε το ξεχείλισμα.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ